מתוך הספר me אני ? שיצא לאור בהוצאת "גוונים" הוא ראה אותה מרחוק ונופף לה לשלום. היא לא זיהתה אותו בתחילה. בכל זאת כבר עברו קרוב לעשר שנים. הוא זכר אותה היטב. בכל זאת, היא הייתה אהבת חייו הראשונה, ואהבה ראשונה לא שוכחים לעולם. היא תהתה מי זה הבחור הנאה שמנופף לעברה לשלום. ככל שהתקרב היו פניו ברורות ומוכרות יותר, עד שלבסוף נזכרה. הם כבר היו ממש קרובים. לבסוף נעצרו, הביטו זה בזו בשתיקה כמה שניות, כמו בוחנים את שעון הזמן שעבר והשאיר את סימניו. ואז החלו לדבר: הוא: שלום לך. היא: שלום לך (אוהו, הוא נראה ממש טוב. אי אפשר לזהות אותו). הוא: את זוכרת אותי ? (וכי למה תזכור?) היא: כן, בטח. אתה יותם. למדנו ביחד באותה הכיתה (איך אשכח אותו? בכל תקופת התיכון הוא לא הוריד ממני את העיניים). הוא: וואו, את זוכרת... היא: כן. הוא: מה שלומך ? (איזו שאלה טיפשית) היא: הכל טוב ... (ממש... הכל מצוין, חוץ מזה שאני על סף גירושים, בלי גרוש על התחת וחברת קבע במועדון נימפומניות אנונימיות... הכל מצוין). מה אתך ? הוא: גם אצלי הכל טוב (חוץ מזה שכבר שנתיים אין לי חברה, חיי החברה שלי על הפנים וגילו שיש לי אולקוס). היא: יופי (אלוהים, תעשה שהוא יתחיל אתי). הוא: יופי (אלוהים, למה היא חייבת להיות יפה כל כך?). היא: אתה נשוי , יש לך חברה? (אני מקווה שלא הייתי ישירה מדי). הוא: לא. אבל שמעתי שאת נשואה (לבן זונה הכי גדול בעולם). איך חיי הנישואים (אני מקווה שרעים)? היא: (נו, מה ?... לספר לו את האמת?) ממש נפלאים (רק זה חסר לי, שהוא יספר לכולם שאני ועזרא נפרדנו). הוא: אני שמח לשמוע (שיט. עזרא המניאק הזה, גנב לי אותה מבין הידיים). מה שלום עזרא? הרבה זמן לא שמעתי ממנו (וטוב שכך). היא: טוב תודה (למה, למה, למה אני כזאת מטומטמת?). הוא: יצא לך לפגוש מישהו מהשכבה ? (רק לא את יעל. רק לא את יעל). היא: כן , את יעל. היא סיפרה לי שניסית להתחיל אתה (מה יש בה שאין בי?) הוא: אוי. זה היה מזמן (ניסיתי לברר דרכה מה שלומך. אולי נפרדת מעזרא). היא: מה חוץ מזה עובר עליך? מה אתה עושה בימים אלה? הוא: אני מנהל עסק פרטי (... לשטיפת מכוניות). היא : כן... של מה? הוא: משהו בתחום התחבורה. היא: וואו, אתה בטח נורא עשיר (הו אלוהים. רועדות לי הרגליים, אני רוצה אותו). הוא: לא ממש... אבל... (יש לי מספיק בשביל לא להכריז על פשיטת רגל). היא: אל תצטנע (הוא צנוע כל כך. ממש מושלם). הוא: אממממ... (בטח היא עלתה על זה שניפחתי את העובדות). היא: איך זה שלאחד (מושלם) כמוך אין מישהי? הוא: אין לי די זמן (לשכנע בחורות שלא ברחתי ממוסד סגור). היא: (אין לי סיכוי. למה גבר סקסי ומושלם כמוהו ירצה אחת כמוני). הוא: (אין לי סיכוי. למה אשה סקסית ומושלמת כמותה תרצה אחד כמוני). היא: חבל... (לא את כל החלומות אפשר להגשים). הוא: לא נורא (אני חוזר הביתה ומתאבד). היא: ... הוא: ... היא: ... הוא: טוב, אני חייב ללכת (לירות לעצמי בראש). היא: (בטח הוא חושב שאני פתטית ומנסה לברוח כמה שיותר מהר אל כל המעריצות שלו). כן. גם אני (לקפוץ ממגדל שלום). הוא: אז, ביי (שלום אחרון אהובתי). היא: ביי (שלום אחרון אהובי). ושניהם המשיכו בדרכם...