פתאום
הכל נראה לי
בנאלי
או לפחות
וירטואלי
רוצה לצעוק
נשבר לי
אבל בעצם
נגמר לי
האמת
בסוף הכל
פוטנציאלי.
[ זה שיר שגם הלחנתי וכשזה עם הלחן, זה יותר חזק...]
[ליצירה]
חביבי (ברבים. אין לי כח לנקד...), נורא נחמד להביא מדברי גדולי האומה אך יש לזכור שגם לאלו ישנם מתנגדים לא מעטים.(והבאתי את ריה"ל בתור דג' לאדם גדול שכתב שירים בעלי נושא שנוי במחלוקת...).
בעצם מה שאני רוצה לאמר בדרך יפה ונאורה וזה לא מצליח לי כל כך: אתם תופסים ממשהו שגם הוא שנוי במחלוקת ולכן אין בעיה לאמר: 'אז אני לא מסכים עם הרב הזה והזה' וכו'.
בכל מקרה: אין לראות בדברי מקפצה לחילול התורה, זוהי דעתי האישית על דברים שלא מאוד מסתדרים לי ביחד עם דברים אחרים שאני מאמינה בהם.
[ליצירה]
אני לא רוצה להשמע מטיפה או מורתית מדי, אבל ילד, שתדע לך, סגריות זה לא טוב. יותר מזה, זה מאוד רע!
אם מה שכתבת הוא עליך, אז בבקשה תפסיק, ההשלכות של עישון הן לטווח ארוך והן לא טובות...
(נורא דורש לצטט את ונשמרתם וכו' אבל אני חושבת שאתה יודע את זה בעצמך...).
חוץ מזה, כתוב מצוין.
ופאנצ'ליין זו בעצם (בתרגום חופשי) שורת מחץ. שורה שכל הקטע בנוי למענה, בד"כ היא מופיעה בסוף, כמו בקטע הזה.
[ליצירה]
למען הסר ספק: אחותי הגיבה ליצירה שלי בשמי!
אני לא מחמיאה ליצירותיי מהסיבה היחידה שאני ממש לא אובייקטיבית בנוגע אליהן...
וחוצמזה, ענברי יקרה, התרגלתי לתספורת ולפני כמה שבועות אפילו זיהיתי את עצמי במראה!
תגובות