[ליצירה]
התמציתיות - גרמה לי לקרוא שוב ושוב,
מאוד קצר
אבל מאוד אומר הכל...
כנרת - השארת אותי פעם שנייה בערב אחד ללא מילים :-))
תודה לך על יצירה מיוחדת...
[ליצירה]
בחיי שאבתם אותי :))
תודה לכם על ערבול השירה ללא מלים
על מרקם האגדה והסחף
על שורת המחץ ,
ההכירות האישית, והקסם,
ועל השבח שעלינו לשבח למי שאמר
וברא כּנרת עם שיחים, סודות ואהבות :)
ומחר, יצייר הבוקר שמיים חדשים
כּנרת,
מודה ואוהבת :)
[ליצירה]
כתוב בחן, חמודי. כן, הזכיר לי בהחלט כמה דברים משעשעים מהתיכון, בעיקר את הסוגריים, שהרי אני לא למדתי בבצפר דתי כידוע, ואת צרחות הבנות תמיד איזנו הבנים בקולם המתבגר, והתנועה שהייתי בה היא השומר הצעיר, אבל בחיית, לישון בתפילה, זה נראה לי כמו להרדם בזמן שאריה גולן בא להקריא לנו משיריו בשעת אפפפפפפפפפפפס...
מן הסתם כי אינני מבינה לא בתפילה ולא בשירה.
בוקר צח ונהדר,
תעברו את ההסעות בשלווה ובהומור
[ליצירה]
והכותרת טובה בעיני
אכן הפלגת רחוק, אל הכנרת שבי...
במבט מסוים הזכיר לי את "כל הארץ פערים" שלך.
כאן הפער בין הקולות והברקים של סיני לבין קולות הנקישה על הדלת (ואפשר גם דלת ליבנו, אם נשאר צמודים לקולות סיני), בין הכרזות בראשי הרים לבין הקשב להושטת ידיים מבקשות...
למעשה, פעימת פנים-חוץ שבחיינו.
נגע בי מאד
כנענועי תינוק בזרועות אימו
כּנרת
[ליצירה]
מרגש, עדין, מרנין.
מטאפורות יפיפיות, משדרות אצילות.
גרשון יקר, אתה אומר "כל (אשר) בו אני חפץ", כאילו מה בסה"כ אני מבקש? אז דע שזה
ה-מ-ו-ן.
ואם אתה גם מצליח להעניק אתזה, אזי הרמוניה בשלמותה:))
שיהיה לכם תמיד. בעיקר כל פכפוך :)
כּנרת