[ליצירה]
ק הזהירות לא מסתדרת לי פה
אבל את טיב ההנאה מן הכאב אני יכול להבין...
אולי יש פה מעבר חד ( תרתי משמע)מזהירות על קוצים שנכנעים למדרס אל עימות עם זכוכיות ברגליים יחפות..
[ליצירה]
תנסה פעם ללכת על זכוכיות ותבין מה זו אותה זהירות.
כנ"ל לגבי הליכה על קוצים כאלה חזקים שחודרים לך לרגל.
בחיי שזה כואב, וצריך ללכת בזהירות (לא שזה עוזר...)
[ליצירה]
[ליצירה]
ניגודיות חריפה, מעבר על שברי זכוכית חדים ודוקרים והנאה מהדריכה עליהם.
יתכן כי האלטרנטיבה הייתה גרועה יותר והדריכה הזו טובה ממנה.
[ליצירה]
רעיון מאוד יפה, לפעמים יש כאלו שנאמר עליהםף עיניים להם ולא יראו, אזניים להם ולא ישמעו, אך הנה את מוכיחה ההיפך ומראה שלפעמים בעיני רוחך ובאזני רוחך ניתן לראות אף יותר ממציאות ימינו.
לעניות דעתי טוב יהיה אם תפרידי את שלשת המשפטים האחרונים מהשיר, זה יעצים אותו:
לו רק תמיד אתהלך
בעיניים
עצומות
[ליצירה]
השיר מצוין.
מי נוטלת לעצמה זכות לשפוט שירים שלא שלו?
האם תגידי לדן פאגיס ששירו "כתוב בעפרון בקרון החתום" יתר ב- ו החיבור???
או שמה אמנית השירה והסיפורת דליה רביקוביץ בשירה "שני דגים" מגזימה בתיאור אהבתה, ובכלל דגים לא חיים בזוגיות?!?!
או אולי ש"י עגנון -, שאין מילים לתאר את עוצמתו, מכביר חלילה, בתיאורים?!?!
לכי לך צופיה ותבדקי את עצמך רבבי רבבות פעמים ואל תשלחי ידך לכותבים צעירים ותגדעי את חלומותם...
[ליצירה]
צריך להיות בעל הסתכלות מאוד מיוחדת על מנת לחבר את ה"טבע" עם "שותק".
הכנסת נופך מיוחד בשיר בכך שאת שתי המילים האלה כתבת בצורה מיוחדת.
אם תרשה לי להמליץ לך על משהו - זה לתת לשירים באופן כללי שם יותר קצר.
[ליצירה]
היי, תודה לכל המגינים עלי בשירי...
מה לעשות צופיה, זה שיר ראשון באתר, יש לי עוד הרבה מה ללמוד...
אבל דעי לך שהרעיון הכללי הוא שמתוך הסערה ההורסת יש מקום לבניה...
[ליצירה]
אמונה תחיה, אני בך הכל יוצרת חדשה ולא מבינה כל כך בשירה, גם לא מתיימרת להבין. אבל זה פשוט שיר מיוחד, ונראה לי שהוא מביע בצורה מיוחדת את רגשותייך.
[ליצירה]
הוספת מיוחדות בשיר בכך שקישרת בין הטבע ובין השתיקה. צורת הכתיבה של שתי המילים הללו מעידה על הקשר ביניהן, אם כי הוא קשר עדין ולא מוחצן.
המלצתי, באם תקבלה, היא לתת לשירים שם קצר ותכליתי.