הבוס הטרי כחכח בגרונו והתכונן לפתוח בכמה מילים בעת שיתר החוגגים, כתבים מנוסים ובכירים, ישבו מולו עם כוסיות מלאות בשמפניה, מונפות אל האוויר. "לחיים!", צעק אחד מהם, וכולם לגמו מהשמפניה.

"שי", רטן הבוס הטרי, "אמרתי לך כבר. פה, אני הבוס. אני אומר, אני מכריז, אני עושה, לא אתה!"

"מצטער בוס", השיב לו שי בהכנעה.

"אם כן", התעלם ממנו הבוס, "אני שמח שהסכמתם לחבור אלי, ולהיות שותפים בהקמתו של העיתון החדש שלנו, פלורליזם." הבוס לקח לגימה מהשמפניה, וחזר לדבר, "כידוע לכם, העיתונים בארץ מלאים בשמאלניות יתר, ואני- לא שאני ימיני גדול- אבל בתור אדם שחורה לו שהציבור שלנו מוזן אך ורק מבולשיט שמאלני, החלטתי לעשות מעשה ולהקים עיתון שבו שמאלנים וימניים יכתבו יחדיו, והציבור יכריע בעצמו באיזה צד הוא בוחר. עיתון שבו טור של שמאלני מופיע בצמוד לטור של ימיני. תשאלו את ברוך ומרזל."

"אני לא חושב שאחד מהם שמאלני כל כך", קטע אותו שי.

"אדון שי מנוח!", צעק הבוס, "מרזל הוא שמאלני ידוע לשמצה! מרזל, נכון שאתה אוהב ערבים?"

מרזל הוציא את ראשו מגיגית המים וענה בחיוך, "דייג, אוהב דגים?"

"הו!" נהנה הבוס "גם ענה לעניין, וגם מביא פתרון אפשרי לבעיית הסכסוך הישראלי-פלסטיני. למישהו פה יש עוד רעיונות לפתרון?"

"כן בוס", פתח שי, "אפשר להושיט להם יד לשלום"

"אפשר להושיט להם שי" ענה אפי ופתח בצחוק מתגלגל

"כבר עדיף את כפיר", שבר ברוך את שתיקתו, "הם לפחות ידעו לטפל בהם"

"חבר´ה!", הזדעק הבוס, "אמרנו פלורליזם, אבל אתם כולכם פה מציעים פתרונות של השמאל! אני רוצה גם פתרון ימיני, לפחות אחד, לאזן את המצב."

מרזל הוציא את ראשו מגיגית המים שוב, "אולי נלמד אותם לצלול?" ענה, וחזר לגיגית.

"הו!", התרפק הבוס, "הו! זאת תשובה!"

הבוס לקח נשימה ארוכה, כחכח בגרונו שוב, ופצה את פיו, "אוקי, חבר´ה. בואו נתחיל לעבוד על העיתון של מחר. מה תהיה הכותרת הראשית? אוקי, אני רוצה אותה קשורה לניסיון חיסול הכושל של צה"ל, שבו נהרגו 27 ילדים יתומים. איזה כותרת מתאימה לדעתכם?"

"כל הכבוד לצה"ל", ענה אפי, והתגלגל על הרצפה מרוב צחוק.

"אפי!", זעק הבוס, "פעם אחרונה, שמעת? פעם אחרונה, שאני נותן לך ללכת להשתלמות ביישוב איתמר. תראה מה הם עשו ממך, החיות האלה, אתה נהיית לי שמאלני אפס!"

"בוס", ניסה שי לקנות את רשות הדיבור "אני מסכים איתך שזה לא מתאים, אבל סיכמנו שיהיה פלורליזם, זוכר?"

"נכון!", צעק עליו הבוס, "פלורליזם! אוקי, אז מי פה יכול לתת לי כותרת מתאימה, לא שמאלנית ולא ימנית, לאירוע הזה?"

מרזל הוציא את ראשו מגיגית שוב, "יש עוד הרבה דגים בים", ענה, והחזיר ראשו למים.

"הו!" התמוגג הבוס, "בדיוק מרזל! ב-ד-י-ו-ק!"

 

*כל הכתוב מעלה הנו בגדר הומור שאין בכוונתו לפגוע באף אדם. כמו כן, אין לקחת כלום מהאמור למעלה באופן אישי, או כללי. ואם אתם מתעקשים, אז רק עם מרשם רופא.