הם עמדו בצומת ליד ה-משביר אלו מן הצד האחד ואלו מן העבר שני. רמזור חצץ ביניהם. מכוניות בודדות חלפו להן. הרמזור נתקע באדום והשתיקה המביכה הלכה והתעצמה בשני העברים. מבטים חדים נזרקו הסטות של הרגע האחרון של העיניים. רגעים שנואים מידי יום חלפו להם על עוברי האורח האומללים שלא ידעו מאין באו ולאן פניהם מועדות. ההמתנה חסרת הפשר הזו כשאין שום מכונית חולפת, העמידה דום המיותרת הזו העלתה את הסעיף בקרב אותם חולפי אורח.

הוא הציע את הרעיון בהתחלה לסגנית לענייני שעמום בעירית ירושלים. בטוענה שמרבית האנשים ממילא מיותרים, כך אמר, והדגים זאת בכמה דוגמאות עסיסיות ושריבוי המקריות יוצר תבניות כאוטיות מוגזמות של מכונית המתעקלות כולן לכוון אחד או איזה עובר אורח שהולך באיזה תבנית היוצרת משוואה מתמטית בחזקה רביעית כך שליד הבורקס בשוק הוא עובר   n^6 פעמים, כאשר פעם לכוון האחד ובפעם השנייה לכוון השני.

לטענת ש. כל המתואר למעלה יוצר הסחת דעת לאלו שרוצים להישאר ממוקדים ומרוכזים בחייהם והתבניות הכאוטיות ובמיוחד ההמתנה הנוראית ברמזורים והמבטים החודרים אך מתחמקים האלו שברמזורים יוצרים גודש של אימה המחלחלת ומדכאת יצירתיות בקרב תושבי העיר.

ומכאן מיד עבר ש. לעצתו היצירתית. ממילא סיטואציות הרמזור דומה לקרב האקדחונים של המערב הפרוע, כול עניין המבטים, השתיקה, העמידה הקפואה  והמתח הנמצא שם הניתן לחיתוך בסכין. ועל כך, ניתן להוסיף, את כול עבודות הבנייה הנותנות נופך של המערב הפרוע.. ירושלים הפרועה עיר שלא חוברה עדיין. הצעד המתבקש מכאן הוא להעמיד שוטרים, שממילא כבר שם בכדי לחלק קנסות לחוצים באדום, שבנוסף, יחלקו אקדחים לדופקי האורח ברמזורים קשים להמתנה במיוחד ויתנהל במקום קרב אקדחונים נוסח המערב הפרוע ויופג השעמום. הרעש לא יהיה נוראי בגלל כול העבודות בכבישים, וממציאות שבא ישנה מבוכה מלהסתכל בעיניים והמתח הוא מיותר והשתיקה וכול הנ"ל יצרנו זירה יצירתית, מתח שהוא חיוני להישרדות, פתרון לאלו שרוצים לנטוש את החיים  ממילא וערנות גבוהה בקרב אלו שממוקדים בדרכם אל המקום אליו הם הולכים וכמובן, זמן שהוא לא מת בו אם אינך מספיק מהיר, נוכח ובוחן ומסתכל על האחרים אתה עלול להיות מת. וכמובן, שיש לכך ערך מוסף ביישום של תקשורת  ושפת גוף. בקיצור, חגיגה למול עמידה נבובה וזהירות מהשוטר שלא ייתן קנס ומבט לרצפה, דיכאון המרחף לו בין הדמויות המשלימות תבנית כאוטיות של תנועה חסרת פשר במרחב.

התושבים יהיו כתוצאה מכך ערניים יותר, דרוכים וששים עלי דרך. יתכן שיהיו פחות תושבים עם הזמן אך על כך יש לדון לאחר הוצאת הפרויקט אל הפועל יישומו ובדיקתו בשטח. 

הסגנית לענייני שעמום  של עיריית ירושלים קבלה את ההצעה וספרה משהו על מסיבה שהשתתפה בה ערב קודם שהיו בה הרבה משקאות וסמים קלים ושהיא קצת עייפה הבוקר אבל היא בטוחה שהיא תצא מזה בשעות הקרובות. הודיתי לה על הפגישה. והנה ידיעה שהתפרסמה בעיתון של השבת האחרונה.

בירושלים בצומת קינג ג'ורג'. ארע פיגוע לא ברור על איזה רקע עדיין, אך יש חשד לקשר לנוהל החדש שיצא מכלל שליטה בעיר. העירייה כבר יצאה בהכרזה שכל הממשיך את הנוהל החדש ייענש על פי חוק והפסיקה לחלק אקדחים לממתינים ברמזורים (הפגנות מחאה נעשות כנגד ההגבלות החדשות) אך תרם הצליחה לשים יד על הפורע מספר אחד - בילי מוסקונזה הנער. שמועות מספרות שהוא הוריד למעלה מ200 זקנים 34 נשים ו250 צעירים שנחשבים די טובים ע"פ סטטיסטיקות שנרשמו במשטרה. ידוע שהוא די חס על נשים אך לגבי כל השאר הוא פועל ללא עכבות.

מפלגת הגמלאים יצאה במחאה בכנסת והצליחה להביא לביטול הפרויקט 'שולף מי ששולף אחרון'.   

המשטרה הוציאה מודעת הסגרה בנוסח הבא:

דרוש

- בילי מוסקונזה הנער-

$ 34,000,000

באדיבות צארלס רוי- מטנסי ארה"ב

הלומד באולפן מכובד בעיר שאיבד מספר חברים שלא היו מספיק מהירים ברמזורי העיר מאחר שהיו מרוכזים בלשנן הטיות עבר הווה ועתיד ב-'עברית למתחילים'

 

 מוסקונזה בתגובה שלח מסר בsms  ,לתוכנית הבוקר של אברי ועינב, שהוא מחכה לראות לכמה יעלו את הכופר על הסגרתו. ואף הזמין את אברי לקרב אקדחונים בצומת הבנקים שבדרך חברון בירושלים והוסיף, "אם יש לו ביצים" , סוף ציטוט.

לא ברור מה בדיוק רוצה ה- בילי הזה ומהי מחאתו אך מחמת ריבוי המחאות בכל מקום הוחלט לא להתייחס אליו ויש כאלו קיצוניים שאף מציעים להתעלם ממנו. בילי כתגובה ניסה לשלוח הודעה שהוא נורא נעלב, אך קבל תגובה שהודעתו לא הצליחה להגיע אל ה reccipent -  .

עיריית ירושלים מצפה מבילי מוסקונזה הנער להסגיר את עצמו מיידית.

 

עד כאן להפעם, יתכן ונשמע בהמשך וייתכן שלא כי אני בדרך לבניין כלל שנחשב באזור הצמתים המקוללים ביותר בעיר. ג'וני ראאש, המערב הפרוע ירושלים .  Jerusalem Wild West