,נו אז הצלחתם לתפוס אותה?" "וואוו איך עשיתם זאת???" "שנים, שנים כבר שאנחנו מנסים ללכוד אותה.." בינתיים היו אלו רק קולות ששמעתי וכשהסירו מעיני את המטפחת הבנתי שאני כבר בתחנת המשטרה.. "זה לא אני, תפסתם את האישה הלא נכונה" קראתי.. "את מצפה שנאמין לך?" עלה קול(-וריח נורא) מאחורי "יש לנו עדים, המצלמה הנסתרת גם תיעדה הכל, כן, אנטוניה, את גמורה..." "כן, מה שנשאר לך זה רק להודות" "זה לא אני" המשכתי להתעקש "אוקי אז בואי ונראה לך מה הצלמה קלט.., "לאאא, אל תעשו את זה!!!! זה ממש לא כדאי לכם.." הזהרתי השוטר שהיה מאחורי ניגש אל העגלה עליה היתה מונחת הטלוויזיה והכניס מין קלטת אפורה לווידאו. "אתם לא מבינים, אני רצינית, בבקשה" הפצרתי השוטר השני שנדמה לי ששמו היה אלי(היה כתוב לו על החולצה) ניגש וישב לידי, בידו פופקורן- "את ההצגה הכי טובה שתהיה פה בעיר" אמר,גיחך, והתחיל ללעוס.. "תקשיבו, אסור לכם אתם לא מבינים..ממממה מממה מממה.. קולי כבר נחסם במטפחת "יאללה כבר שמעון תלחץ על הפליי" צעק אלי "כן, יאאלה בוא ונראה" הצטרפו כמה שוטרים שמעון השוטר התרחק ולחץ על שלט הווידאו.. . . . המראות היו קשים מנשוא.. אני עוד זוכרת את אלי השוטר צועק בצווחות אימים "לאאאאאאאאאא" ואח"כ לא שמעתי אותו יותר הפופקורן גמר אותו ( עניין של שניות) את שמעון אני זוכרת בחלקים (בערך 10 ) מקצת השוטרים שהיו בתחנה לא חזרו לעצמם ואני.. אני ההצגה הכי טובה בעיר!!!!