כותבת. מה שעולה לי לראש. מה שעולה לי בראש. בלי סוף, בלי נשימה, רק כותבת. בזרימה חזקה- לא לעצור! להמשיך בלי די: מילים, משפטים, ציטוטים-העיקר לא להפסיק! והנשמה כאילו על הילוך גבוה ופורצת להבות, ורקיעים-החוצה! קוראת, להוציא! לשפוך! את כל הלב את כל הנשמה, מה שיוצא, את כל הכאב את כל השמחה, את הכל- בלי לסנן, בלי לצמצם. מרחב פתוח של כתיבה, שלא מפסיקה- היא פשוט זורמת מאליה. ונפשי פתאום מרגישה שעליה לעוף כמו מטוס בשדה שמאיץ ובסוף מחפש את הניתוק- מהר, יותר מהר, עוד יותר מהר- אני למעלה! שלוה פסטורלית, דממה, שקיעה, וכולי מוצפת אהבה. מלמעלה הכל נראה כל כך קטן ופשוט- מלמטה הכל נראה כל כך מופשט ולא מובן... אבל נדמה לי שאוהבת אני את המופשטות והמורכבות- כשאני חושבת על זה אולי אני לא רוצה לעוף- אולי אני רק רוצה לדמיין עצמי  עפה... אז נחתתי. והתחלתי לרוץ- כאילו מחפשת משהו. פתאום שוב לא רגועה. ופניי נהפכות סמוקות מריצה. יום קר היום וכולי באקסטזה מטורפת של ריצה אל הלא נודע. הפנים- פנים רציניות, ואני מגבירה מהירות, כמעט ועפה- אבל מקרקעת עצמי בחוזקה לקרקע- ורצה מהר, יותר מהר, וחיוך נגלה על פניי- כי אוהבת אני א הריצה הזו, כאילו אין כלום לידי כאילו אני כולי לבדי, וטוב לי, ושלו, הניגוד הגמור מריצה- הוא שלווה. כי איפה שהוא בנק´ פנימית יודעת אני לאן אני רצה. יש לי יעד לא גמור, עדיין לא מושג- אבל נפשי יודעת אותו וכאילו דוחפת אותי אליו בכל רגע, בכל מקום- אני רצה! חזק! מהר! ללא מעצורים! ולא מתעייפת! ריצה משחררת, גואלת משהו.

אט אט, אני מאטה את הקצב, דפיקות הלב החזקות הופכות ליציבות יותר, ואני הולכת הליכה מהירה, ואני הולכת, ואני צועדת ואני באיטיות נעמדת. ביציבות. ומתיישבת. מחכה שנשימתי תחזור לשורה, ואני יושבת ומסתכלת- בוהה יותר נכון, והעולם הניצב לעיניי כל כך יפה! כלכך מורכב, כל כך מופשט. אני נחה. נרגעת. ומבינה, ומשיגה. שהעולם כל כך גדול! ויש לי עוד כל כך הרבה דברים להכיר בו . לדעת , לרדת לסוף דבר.. ולאהוב! לאהוב את אותם דברים... יופי, נשימתי חזרה לעצמה, והלב פועם בקצב יציב. חזרתי ליציבות מוחלטת ועשייה.. אבל נותר בי הדחף! אולי מן דחף בלתי נשלט- לקום! לרוץ- לחפש עוד! ולמצוא. לאהוב הרבה- ומכל הלב. לקחתי נשימה ארוכה, הסתכלתי בהמון הערצה והערכה לאלוקים על העולם הזה. והתחלתי לצעוד, המשכתי ללכת, והמהירות מתגברת, יותר מהר! יותר! ואני רצה!

אלוקים יודע לאן...