חיוך השמיים .... פסיעות העננים לעבר המזרח .... וצעדיה של אהובתי ....
מי שהייתה אהובתי .... עכשיו היא עם אחר .. או בלי ... ומה שבטוח שאני בדד ... הרבה זמן  עבר מאז .. נטשה אותי ... לקחה את איתה את שמחת חיי ... באישון לילה .... ירתה בי את מילותיה האחרונות .... דנה אותי ללא רחמים ... מוות ... מוות עטוף בחיים .... מת בתוכי .. חי בזכרונותיי ....
 בכל פעם שאביט אחורה ... אראה אותה .. וכל מה שמתלווה איתה ...
את כעסה .. ושלוותה ..... יופיה ואופיה .... מרירותה .. מתיקותה ... אך לא אהבתה ... לא אהבה אותי ... אהבה אותו ... ההוא עם הג´יפ השחור ... השרירי ... החתיך ... ובי היא רק שיחקה .... אהבתי אותה .... והיא אותו ...
בא לי לצעוק ... לצרוח ... צעקה שתמוטט את עברי ... בטובו וברע שבו ...
צעקה  שממנה המלאכים יבכו על אובדני ....  הנביאים יתקנו את תורתם .. שהאלוהים  יזדעזע ממנה!! ..  מה היא עשתה לי ... הנקבה מארץ היופי ...
אהובתי .... את זוכרת ... איך הייתי מת  למענך בכל רגע ... וקם לתחיה ...כדי למות ברגע הבא ...??
 השתחוו רגשותיי למשכב רגלייך ....  מאמינים בך .... קוראים בשמך יום ולילה 
אהבתיך .... כאהבת הים לזריחה כל יום ..... היית בשבילי ההתחלה והסוף ..
השמיים והאדמה ... החיים והמוות .. ועודני על הרגלי ... ולא ישתנה .. כל עוד לא כיסה עפר את פניי ....
בעצם ... עפר האכזבה .. השבירה ... אכל את גוויתי .... טרף אותה ... אוייי לך אהובתי ... מה עשית ומה לא עשית ...
מאחורי מחמדייך ראיתי אכזריות .. שלא האמנתי שתיוולד אצלך ....
איחלתי לשנינו שמרחמך  תרד מלאכית .. יפהפיה .. כאמה ... ומרחמך יצא הרוע ...
קיוויתי שמעינייך תבוא תקוות הנואשים .. הבודדים .. הבוכים ... ומהן נפלט השקר ...
רציתי שממך תצא "אוהב אותך".... לעברי .. שתעשה ממני ... אהובך הנאמן .. הגבר שיעשה הכל למענך ...
ומה יצא ממך ???? ... אוהבת אותו ....
נכון היא אוהבת אותו ... ואני אותה .. .. ומי אוהב אותי ??? .. אף אחד .. אפילו אני לא אוהב את עצמי .. אוהב אותה ... ורק אותה ...
בא לי לצעוק .... התרשי לי אהובתי .. לצעוק בשמך ... ??
לאמר " אוהב אותך" ??
אוהבבבבבבבבבבבבבב או............. !

אני לא מאמין .... שמעת את כל מה שאמרתי קודם ???
ולמה שקטה ??  .... בואי אהובתי ... תתקרבי ... עוד .. עוד ...
עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!! 


 תאמינו לי ... אני לא יודע עכשיו .. אם לצחוק או לבכות ... אך סלחו לי .. תנו לי להנות מאהובתי ... תנו לי להתחיל את חיי מחדש!