[ליצירה]
ב"ה
היצירה מאוד בוסרית, יש בה נסיון - ללא הצלחה - להביע רגש, ונשארים בסוף עם טעם מר בפה.
בנוסף הקטלוג לא מובן - מה הקשר בין היצירה הזאת לשירי ילדים?
[ליצירה]
היצירה ממש לא אמורה להיות שיר ילדים, אין לי מושג למה היא מקושרת כך. אולי לחצתי בטעות...
לא, זה ממש שיר לאנשים.
אני אוהבת את השיר הזה.
[ליצירה]
[ליצירה]
יפה!!
הפריע לי בשורה הראשונה המילים "מנסה אני" זה נראה כמו נסיון לכתוב במשלב לשוני גבוה יותר, שנשמע כביכול ספרותי יותר, אבל זה לא מתאים להמשך השיר (בייחוד ששתי שורות אח"כ את כותבת "אני מצליחה"). לדעתי עדיף לכתוב "אני מנסה", אבל בקטנה...
והעיקר שאת אוהבת את השיר!
כתיבה נעימה.
[ליצירה]
היצירה ממש לא אמורה להיות שיר ילדים, אין לי מושג למה היא מקושרת כך. אולי לחצתי בטעות...
לא, זה ממש שיר לאנשים.
אני אוהבת את השיר הזה.
[ליצירה]
[ליצירה]
בדר"כ הרחפנים לא כ"כ חמודים, זה די מעצבן.
ואין ספק שהבחור הזה רחפן.
מזוויע שהם מדברים על קשרים רציניים שהיו להם בעבר, ועוד בערגה כזאת.
זה די יבוש...
[ליצירה]
שלום לכולם.
זה שהבחור רחפן, זה ברור. אני מתה מבחורים רחפניים. (אין על מי לסמוך... פעם היו גברים בעולם, היום יש נקבות ונקבות יותר)
לטעמי, לא מתאים לדבר על קשרים אישיים בשיחת הטלפון השניה, בטח ובטח כשהקשר הוא רגשי. ועודנו רגשי.
אני הייתי מתייבשת אם בחור היה מספר לי "איזה בעסה שנפרדתי מההיא..." לא נפתחת אלא, להפך, נסגרת.
חוץ מזה, בתור יוצאת קבועה, ממש מרגישים שזה לא אמיתי.
אגב, לעומת הרבה מיצירותיך, חזקי, שמגיעות מהלב כי הם סיפורים אמיתיים.
ודבר אחרון, כנראה שהסיפור יגמר באכזבה כי מה שמתחיל כך לא מסתיים טוב. (הם עדיין לא בדקו את העניין השכלי. והיכן כל הבירורים? לא היה עוד מרכזניק שלא חקר עליי איך אני נראית.)
אבל יש הנאה מהקיצ'יות.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount