[ליצירה]
מגלה טפח ממאבקים יומיים של "משפחה שכולה"
החלל שנוצר לאחר הפטירה
התווית
הכעס, כחלק מתהליך עיבוד האבל
הגעגוע
הזכרונות
העלבון
ההשלמה
העצב שלא חולף
תודה על השיתוף רווי הכישרון הזה
[ליצירה]
לא , לעולם אין נחמת הגיון לאובדן.
רק מתוך התמדה של עבודת אלוקים שבשגרה
הזמן אט אט מנדב לנו "רזין" של ניחומין :
החובשים את השבר,אך במעט
והמישרים מבטינו לאופק.
כי כל הנחלים זורמים לים
[ליצירה]
הרבה שירי אהבה נכזבת קראתי באתר, אבל המכתב שלך מרשים בפשטות ובכנות שבו. אלא שהמכתב שלך הוא נקודתי ומתייחס לאהבה אחת שאבדה. כשאני קורא שירים/מכתבים כאלה אינני יכול שלא להתייחס אליהם באופן רחב אופקים יותר. צריך ללמוד לאהוב את האהבות, ללקט אותן גם אם הן התפזרו, כיוון ששיעור קומתנו נבנה מאהבות, וגם אלה שאבדו הם נידבך נוסף באישיותנו. קשה לראות זאת באהבה נכזבת ראשונה, אבל כאשר את משאירה את לבך פתוח לקבל אהבות חדשות, את מגלה, שאהבה חדשה אינה רומסת את מה שהפקת מהאהבה הקודמת. האיש הלך, אבל הניצוץ שהשאיר לך יכול להצית אהבות חדשות, ואולי דווקא האהבה שאיכזבה היא זאת שלימדה אותך לאהוב - להתאהב ובעיקר לאהוב את עצמך. סליחה על הנאום הארוך והפילוסופי לכאורה, אבל יש לי תיק מלא אהבות שלא מומשו ונשארו חלק ממני, מנשמתי האוהבת. מאחל לך הרבה אהבה, ומקווה שתרמתי משהו מחוכמת חיי.
[ליצירה]
מסר כפול- אתה ככ צודק
הודיה- המכתב יפהפה ואני נזכרת בתקופה דומה שעברתי לא מזמן. חשבתי שהתחושה לעולם לא תעבור. שבאמת אפשרי שכל העולם מצליח להתגבר על לב שבור ורק אני לא. אבל תאמיני לי, אין כמו אהבה שאת נותנת ומקבלת חזרה באותה עוצמה. חשבתי שאיבדתי את המיועד לי לפני מס חודשים ועכשיו אני עם מישהו חדש- עם נפשי התאומה ובהסתכלות אחורה אני מבינה שהלב השבור הכין אותי לאהבה האמיתית, הקשר ההוא היה חשוב כי הוא בנה אותי, איפשר לי להעריך קשר אמיתי ואהבה נצחית.
אני מאחלת לך שתקחי את כל הזמן שאת צריכה כדי להחלים ושלא יעבור זמן רב לפני שתמצאי את האחד שייקח את ליבך וישמור עליו שלא יישבר לעולם.
לאה.
[ליצירה]
באמת הבכי גורם לשינוי שכזה, פתאום אתה נעשה אדם אחר: פתוח - אמיתי - פגוע...
ועם כל העצב והכאב שבד"כ הבכי כרוך בו, דווקא הבכי יכול כ"כ לקרב בין אנשים.
תחושה מוכרת...
ערב נפלא :)
[ליצירה]
מתוקה-זה לא אמור להיות שירה...
ואני לא סיווגתי את זה בתור שירה....
לדעתי זה בכלל סיפור!
ועד כמה שאני יודעת אין שיר בהמשכים....תקני אותי אם אני טועה...