קצת שייכת והרבה לא.
היצירות המעטות שכתבתי מבטאות ימים קשים של כאב רב. שמחה לבשר שחלפו זמנים אלו אבל תמיד חשוב לזכור מי אנחנו מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים.
[ליצירה]
החיים מלאי צבעים
אופפים הם אותנו בחום.
אל כששחור בליבנו
נהפכים הצבעים לאפור.
אך דווקא כששחור בפנים....
אולי ייקח קצת זמן...
אך לבסוף נראה את הצבעים בחוץ..
תודה "ההיא משם".. טוב לחזור.
[ליצירה]
ללא
פשששששש
באמת כל הכבוד,אני לא יודע מה עם אחרים
אבל את שאספת,שזרת לקט מילים
לחוד של חנית ונגעת בדיוק ברגש תלוי
בתוך הווייתי,לא יכולתי לחשוב על ביטוי יותר מתאים
לרגש כה מציק,שכבר גווע,במזדרון של אפתיות יום יומית
באמת כל הכבוד!!!!!!!!!
[ליצירה]
תודה :-)
לא ידעתי שיצירות יכולות לקום לתחייה כך..
ולצורך עדכון- כרגע אני בחלק העליון בנדנדה, מישהו אחר איתי רק שהפעם הוא לא משחק ולא מניע אותי מעלה מטה- הוא פשוט שם מחבק, דואג ואוהב.
דואג שאגיע לשחקים.
אז לאלה ששוכחים- מקדישה לכם את השורה "רק צריך לזכור שהיא גם עולה"
:-)
[ליצירה]
כתוב מאוד, ומעביר את התחושה מצויין. אהבתי במיוחד את 'חיה לקצת' - לא יודעת עם ה-ל' מכוונת או לא, אבל היא עקרה את השורה הזאת מהכמעט-בנאליות שכמעט-נפלת אליה, והפכה את זה למשהו חזק באמת.
וברוכה הבאה אלינו (כי עוד לא אמרתי) ובהצלחה בהמשך.
[ליצירה]
לא חבל?
היה ממש עצוב לקרוא ואני מקווה שזה לא מה שאני חושבת.
ובכל מקרה- כוס שבורה זה סימן למזל טוב. מקווה שבכוונה הכנסת אופטימיות ושהשלום הוא שלום של אחווה, שלווה ואהבה ולא שלום של ביי.
[ליצירה]
אסוציאציות
כשראיתי את הכותרת חשבתי שאתה כותב על הריון כי אני בהריון והוא בועט כל הזמן :)
ועכשיו אני לא יודעת אם אתה מכיר את פרויד לעומק אבל הוא היה אומר על היצירה שלך הרבה. את הנחש בחלומות הוא קישר לאיבר המין הגברי.
ואולי זו בדיוק הסיבה שכתבת מה שכתבת?
בכל מקרה, פחדים זה תקיעויות ותקיעות זה איפה שלא זז ותקיעות זה איפה שכואב. אל תתן לפחד להוביל ו/או לשלוט עליך.
בהצלחה :-)
[ליצירה]
תודה
תודה על ההתייחסות, התגובות וה"ברוכה הבאה"
[ליצירה]
[ליצירה]
פרשנות
אחת הסיבות ששירה נכתבת כפי שהיא נכתבת- במרומז עם משמעויות מרובות, הינה, לדעתי, בכדי שהקורא ירגיש שותף בפרשנות היצירה ויהנה ממנה בזוית בה הוא מתבונן.
אולי היתה זו דרכי שלי לספר מה ראיתי בדמיוני כשקראתי את היצירה אבל האמת האחת כלל וכלל אינה מעניינת.
(דרך אגב- ביטאת בתשובתך את ההבדל בין פרויד ליונג או אם תרצה בין פרויד בראשית דרכו לפרויד בזמנים מאוחרים יותר)
[ליצירה]
תודה :-)
לא ידעתי שיצירות יכולות לקום לתחייה כך..
ולצורך עדכון- כרגע אני בחלק העליון בנדנדה, מישהו אחר איתי רק שהפעם הוא לא משחק ולא מניע אותי מעלה מטה- הוא פשוט שם מחבק, דואג ואוהב.
דואג שאגיע לשחקים.
אז לאלה ששוכחים- מקדישה לכם את השורה "רק צריך לזכור שהיא גם עולה"
:-)