שלום.מי אתה ומאיפה?אתה נראה לי מוכר.לא נראה לך?אבל לי כן.חכה!לאן אתה הולך?מישהו יושב כאן?מה,תפוס?והמושב ממולך?גם?אבל איך זה יכול להיות,הרי שנינו לבד באוטובוס.שנינו והנהגת.אני יכולה לשבת?אני מבטיחה שאהיה בשקט.אשתוק כמו דג.לא,יותר טוב,אשתוק כאילו כרתו לי את הלשון.מה,לא טוב?אבל אני מנסה.מה?אה,נו,ברור שאני עושה קולות מוזרים.הרגע כרתו לי את הלשון,זה כואב,אתה יודע.למה אתה מסתכל עלי מוזר?תפסיק להסתכל עלי מוזר,בבקשה.מה יש,אף פעם לא ראית מישהי בלי לשון?זה לא כל כך נורא,אתה יודע.אני חושבת שגרוע יותר להיות חולה באיזו מחלה סופנית או משהו.אתה יודע,כמו סרטן,או איידס.הי,אתה יודע,זה ממש לא מנומס,מה שאתה עושה. אני רק מנסה להתיידד כאן ואתה שם את האוזניות על האוזניים.למה אתה בוהה בחלון?הוא יותר מעניין ממני?איך חתיכת פלסטיק עבה יכולה להיות יותר מעניינת ממני?והיא אפילו לא נקיה,היא סתם מלוכלכת. הי,קלטתי את זה!אתה חושב שלא ראיתי את הגלגול עיניים הזה?אתה ממש לא חביב.לפחות תטרח להיראות חביב בצורה מינימלית.אם לפחות היית מנסה,אבל אתה לא.אפשר לחשוב מי אתה בכלל,כולה איזה תלאביבי צפוני,בטח אפילו לא שירתת בצבא,השתחררת מטעמי מצפון או משהו כזה.אני מכירה אתכם,כולכם אותו הדבר,נטולי נשמה,אם הייתי תקועה באיזו צומת באמצע הלילה לא היית עוצר לי,אה,יא נבלה?כולכם אותו הדבר,זבל. אז מה אם אני לא יודעת להיות בשקט,יש אנשים עם תסמונות כאלה,אתה יודע.קצת סובלנות היתה יכולה להיות נחמדה מצידך.אבל לא.אתה תיתן לי לדבר ולא תתיחס אלי,ממש כאילו אני איזה ריפוד מיוחד ותלת-מימדי למושב. ]שוט תשים את האוזניות ותתעלם בצורה-כאילו-אלגנטית-מקסימה ותסתכל על החלון המטונף כאילו הוא טוב ומעניין יותר ממני,כאילו יש משהו באמת יפה ומיוחד בנוף החד-גווני הזה שבחוץ,כאילו אתה יכול לקלוט בכלל משהו במהירות הזו שאנחנו נוסעים,עם העיניים הריקניות שלך.תיתן לי לדבר ותשתוק.תגיד,למה אתה לא מוציא מילה?שותק,כאילו כרתו לך את הלשון או משהו כזה.
הי,מה זה?יש לך דמעה בעיניים.למה יש לך דמעה בעינים?ואתה גם מסתכל עלי עכשיו....ועוד כמה דמעות מתגלגלות,מה קורה פה?הי,אתה בסדר?אמרתי משהו לא בסדר?למה אתה בוכה?מה,באמת אין לך לשון?הו!אלוהים,אני כל כך טיפשה לפעמים.למה אתה עושה לא עם הראש?אני לא טיפשה?אל תנסה להיות נחמד,אני כן טיפשה.כן כן כן...כל כך כל כך.אני מצטערת.צריך לכרות לי את הלשון.אתה רוצה חיבוק?תן לי חיבוק.ומקרוב העיניים שלך בכלל לא ריקניות,הן אפילו טובות. ויפות. אני מצטערת כל כך,אני אוהבת אותך.
תן לי חיבוק.שמור     בטל