השנה היא שנת תשר"ח/2058. אני ורעייתי שתחיה, מה-שמה, יושבים לנו בקומה 200 וצופים בסרט בmp5. פתאום נשמע בחדר קול ממוחשב: "ג'רמיאל מעוניין לשגר את עצמו לביתכם. לפתיחת הדלת, הקישו 1. להעמדת פנים שאתם לא בבית הקישו 2. לפתיחת הדלת ואמירת 'כבר תרמנו' הקישו 0 או המתינו".

 

אני: מה? מה אמרו??

 

מה-שמה: הנכד שלנו ג'רמיאל בא לבקר! ים זמן הוא לא הגיע!

 

אני: אחלה. אבל תעזרי לי לקלוט אותו, אני אף פעם לא מבין את הסלנג של הצעירים היום.

 

ג'רמיאל : (נכנס לחדר נעול נעליים ממונעות) סבא וסבתאאא! איך תלוי, בונגילות??

 

אני: מה?

 

מה-שמה: הוא שואל "מה המצב אחים שלי?".

 

אני: אה, אחלה. ברוך ה'. מה שלומך, ג'רמיאל?

 

ג'רמיאל: שקשוקה, גרציה ג'ה.

 

מה-שמה: הוא אומר "ברוך ה', בסדר".

 

אני: סבבה. רוצה קפה?

 

ג'רמיאל: תודה, אני אכין לעצמי מקיאטו-סלמונלה עם הmp586. אוקצור, חייב למבזק לכם. מחיישנים?

 

מה-שמה: הוא אומר "חייב לעדכן אתכם במשהו. שומעים?"

 

ג'רמיאל: סבא, סבתא - אני על טבעת!

 

אני ומה-שמה: ??

 

ג'רמיאל: נו, אני מחנה את ההינומית!

 

אני ומה-שמה: ???

 

ג'רמיאל: (נאנח) איזה לפנה"ס אתם... סבא וסבתא - אני מתארס!

 

מה-שמה: וואו!!!! מזל טוב!! אוי לא, לסבא תומר אסור להתרגש!

 

אני: (משמיע צפצופים) וואו. לא זה בסדר, הקוצב לב שלי שלח סמס לד"ר והוא סידר את זה בשלט רחוק. אחחח... ג'רמיאל, אל תטחן שווארמות כמו כשהייתי בגילך, שלא תגיע למצב שלי. אבל מה זה חשוב עכשיו? ספר לנו על ארוסתך!

 

ג'רמיאל: היא בדרך הנה, תיכף תפגשו אותה. קוראים לה צוף-נחלים, היא עושה תואר בהנדסאות שיאטסו והיא מנהלת במרכז שירות עולמי של "קפה נאמן". והיא נראית - תהום.

 

מה-שמה: הוא מתכוון "סוף הדרך".

 

אני: והיא אישה?

 

ג'רמיאל: אישה, אישה. זה אובייסט.

 

אני: אישה ממש? נקבה? נולדה אישה, תמות אישה, אוהבת גברים, עושה שפם? אישה לגמרי?

 

מה-שמה: תעזוב את הילד! הוא אומר שהיא אישה! תגיד, ג'רמיאל, מאיזה עדה היא?

 

ג'רמיאל: היא רבע אתיופית, שמינית פולניה, 1/16 עיראקית, רבע קליפורנית, 1/64 מרוקאית, 1/64 תימניה... אה, עוד שמינית פולניה מהצד השני... זהו.

 

אני: באמת! אתה לא יודע שכל ה- 1/64 מרוקאים + שמינית פולנים הם סנובים מפונקים? מה יש, לא יכולת למצוא איזו שמינית פרסית+רבע קוסוברית?

 

מה-שמה: אל תשים לב לסבא. הוא ממש... איך אתם אומרים? לפנ"ס?

 

ג'רמיאל: חחחח, לפנה"ס פליאוליתי. סחתיין סבתא, את ג'יי פוקס טוטאל. שניה, היא מג'פסת אליי.

 

מה-שמה: מתקשרת מהג'י פי אס.

 

ג'רמיאל: צופנח!!! איך תלוי, סוכרזית? את מגיעה? טוב תגיעי הנה טורבו, הסבות גוססים לראות אותך. אללה-צ'וס, נפש. (לוחץ על העכבר של הדלת)

 

צוף-נחלים: (נכנסת לחדר עם שיער ירוק) מילווו! איך התגעגעתי אליך, קסיליטול! ווף ווף!

 

ג'רמיאל: ווף ווף עלייך, סוכרזית. איך תלוי בעבודה? הכל בקולב?

 

צוף-נחלים: תלוי שפיץ. וואו, אתם בטח הסבות! שמחה להכיר. גרוסו ריספקטו. זה בסדר שאני עם שיער ירוק? כי הבאתי תרסיסים אחרים.

 

מה-שמה: בסדר גמור, איך שאת רוצה. ברוכה הבאה.

 

אני: נכון מאוד. החברה של ג'רמיאל רצויה כאן בכל צבע שיער.

 

צוף-נחלים: רק שתדעו שאני ממולכדת על הנכד שלכם, שזה מאסט שנתחתן.

 

ג'רמיאל: כן, אני והיא זה מולקולה.

 

אני: יופי, יופי. רק תזכרו לא לעשות פוטוסינתזה לפני החתונה.