זה היה  שיצאתי מהמקלחת. עם המגבת הידועה על הראש. ועוד מגבת נוספת שמסתירה מה שצריך להסתיר. והוא הופיע, פשוט דחף מפתח בדלת ונכנס וראה אותי. זה בעל הבית הזקן. אחד בן שמונים אולי, כאילו, מה זה זקן וגם טיפש. ראה אותי וממש בלי להגיד שלום הוא אומר לי בגימגום:

"צריך להעלות את השכר דירה בחמישים דולר. את והשותפה! במקום שבע מאות דולר לשתיכן אתם תשלמו לי  שמונה מאות"

ואני מרוב עצבים על זה שהוא נכנס בלי להתקשר קודם כל ובלי עכבות אני ממש התעצבנתי וצרחתי עליו:

"תגיד! אתה לא מתבייש יא חתיכת אפס שכמותך! תראה אתה מגיע לכאן ולא מתקשר וישר פותח את הפה שלך עלי! ומה עם השותפה השנייה? גם לה מגיע לדעת מה קורה? ובכלל הדירה נראית זוועה כמו שאתה נראה זוועה יא זבל אחד!"

והוא כנראה נעשה מנחוס ושתק ואחרי כן עזב את הדירה.

 

ואני ממש עדיין הייתי רגוזה מאוד מאוד. מה זה, מה הוא חושב לעצמו. דירה של שני חדרים וסלון ויעלה את זה בעוד מאה דולר כלומר שכל אחת תשלם חמישים למה מה קרה? ולאן אני אחזור? אני לא רוצה לישון אצל חברות!

 

אז בערב הלכתי אליו הביתה. חולצה קצרה שמראה את הבטן ואת החזה שלי. דפקתי בדלת והוא פתח. עם הקומה הנמוכה שלו. הוא אכל קוטג´ בכפית והסתכל עליי בהלם. כמעט חטף התקף לב. ונכנסתי אליו הביתה וישר ישבתי על הספה כאילו אני בעלת הבית וכמובן שלא לבשתי מספיק צנוע בשבילו ובשביל הטעם שלכם (רדף השיג ואביב וסתיו תרגעו שם...)

ואז הוא אומר "סססס סליחה מה את יושבת ועושה כאן?"

אז אמרתי לו "אני לא זזה מכאן אדון בעל בית עד שאתה מוריד את שכר הדירה!"

והוא אמר "תראי איך את נראית. חצי ערומה יושבת לי כאן ורוצה שאני יוריד את השכר דירה. עוד מעט בא הבן שלי והוא עוד יחשוב שאת חתיכת נערת ליווי!"

ואז עליתי על משהו וצעקתי: "אני אשאר! ועוד איך אני אשאר חתיכת חוצפן בן ז...(צנזורה) לא ראוי שתתחשב בנו? אני אשאר ועוד אעשה לעצמי קפה או תה. ואז ישבתי כמו פרימדונה לקחתי את השלט וכיוונתי תחנות בטלוויזיה.

והוא חשב וחשב והסתכל בשעון ואחרי זה אמר:

"טוב טוב. אז אני מוריד. אני יוריד לכם את השכר דירה לשש מאות דולר. כל אחד תשלם ששש.. שלוש מאות דולר!"

אז שמחתי. קפצתי מהספה ואמרתי לו "אתה אמרת את זה!" ומיד הלכתי לדירה כדי לבשר לשותפה.

אבל אז בדרך אמרתי לעצמי – מה קרה לאותה שלי שהייתי. לפני שנעשתי חילוניה הייתי מאוד עדינה ונימוסית. לקלל לא הייתי מעיזה ולהתחצף בטח שלא, ולהתנהג בחוסר דרך ארץ לאדם מבוגר, ולהיכנס לאנשים זרים בחוצפה בטוח שלא. אבל מה שינה אותי? אנל´א יודעת. נהייתי קצת בהמית. החילונים שאני מכירה לא היו מעיזים להתנהג ככה. קצת אולי נסחפתי? אנל´א יודעת. אבל את שלי השגתי. כי אני יודעת לעמוד על שלי בדברים כאלה.