פעם כשהשעון היה עוד בנפרד מהפלאפון, או כשהיו חיים בנפרד מהפלאפון בכלל באופן כללי. זה היה נחשב ששעון הוא נגד מים. היו כאלו שהיה להם שעון סתם פושט כזה שמתקלקל בשניה, והיו את אלו שהיה להם שעון נגד מים water resist, ולזה נוסף מספר שמעיד על העוצמה של לובש השעון- 50 מטר היו כאלו אפילו 100 מטר שזה היה מספיק בזמנו.

ככה יכולת להתקלח עם השעון, אף אחד לא רוצה עדיין להתקלח עם הפלאפון אני מקווה, אבל זה עוד יגיע לדעתי.

למה אני מספר לכם את זה?, היום במקלחת בבוקר הבריק לי שאני נגד מים. water resistant, אני ש- 70% ממני זה מים ושבלי מים מספר ימים אני מחזיר את נשמתי לבורא, נגד מים , 50 מטר אפילו מאה 100 מטר water resistant. ומשום מה זה מילא אותי גאווה. ביצרן שלי.

הוא עשה אותי נגד מים, מדהים. הוא כבר ידע אז בימי בראשית שזה יהיה נחשב יותר, כמו השעונים האלו של פעם לפני עידן הפלאפונים.

חשבתי לרגע מה היה קורה אילו לא הייתי נגד מים. כשהסתכלתי על הבטן שלי וראיתי טיפות מים שלא חודרות לעור זה שימח אותי. מה הייתי עושה אילו לא הייתי נגד מים. כל פעם היה צריך להוריד את השעונים האלו שלא היו נגד מים. מה אנו היינו עושים. את מי היינו מורידים כדי להתקלח?.

כל גשם היה נחשב אסון טבע. המים היו חודרים לגוף שלנו יוצרים בעיות וסיבוכים. היינו נחשפים לזיהומים כל שני וחמישי. איזה תענוג זה להיות נגד מים. אתה רואה אגם, ישר קופץ לא חושב אפילו פעם אחת. מה??, אני נגד מים  100 מטר אפילו. וזה הרגשה כיפית איך המים מחליקים על השכבת מגן המדהימה הזו, ולא חודרים.

ומצד שני אתה לא ממש אטום. לא מדובר בבגדי הגנה כימיים כאלו בלתי נסבלים שבתוכם אתה מזיע מכל תא. כאילו.. רק נגד מים, זה הכול. לא נגד חמצן שחודר לגוף דרך העור או דברים אחרים שיכולים לחדור. זה נותן הרגשה בטוחה להיות water resistant זה גם מעיד על אמינות. אדם שהוא גם נגד מים זה יותר מסתם אדם. גם אחרי הפלאפונים. הם עדיין לא water resistant.