לרגע אחד היה צביקה הכלב המאושר ביותר בעיר,רק בגלל שהשתין פעמיים וחירבן מאחורי הקיוסק בפינת וולפסון  ואם רק היו  נותנים לו מטריה שחורה גדולה הוא היה יכול לעופף כמו מרי פופינס מרוב אושר, ולהסתכל על ראשי האנשים שחלפו על פניו ולראות מי מקריח ומי צריכה לחמצן שוב את השורשים הבלונדינים שלה .

אבל הוא לא ריחף, אלא  רק פרס את השיניים הלבנות על גבי הפרצוף החום שלו, דילג בין האבנים הצבעוניות שמשולבות על המדרכות ולרגע שכח שהוא קשור אל המכנסיים הרחבות של שאול בחגורה,

 מטלטל את גופו של שאול ימין ושמאל כתוצאה מהזריזות שבה נע,  אבל שאול לא רטן וניסה להדביק את הקצב של כלבו.

כשהגיעו הביתה מיהר צביקה המתנשף להטביע את חוטמו בקערית המים שבסלון, ומיד אחר כך לשכב על גבי השטיח כדי להסדיר את הנשימה והחזה שעלה וירד, ואפילו אפלטון החתול של רינה השכנה שנע לאורך המרפסת כמו גנרל שכבש בזה הרגע את פיסת האדמה החשובה ביותר בממלכה לא הצליח לעניין אותו .

צביקה העייף נרדם ושקע בחלומות, בין חלום על גיבורי על לפנטזיות מיניות היה גם חלום על קרב אגרוף בו הוא השחקן המרכזי, זירה גדולה ובחורה יפה בביקני היו רק חלק מהתפאורה שבו התקיים האירוע

 צביקה עשה שרירים וחשף את גופו כשהקהל הפעיל את המצלמות, ההבזקים הכו בזה אחר זה ללא הרף כדי לא לפספס  שום תצלום של אלוף העולם במשקל כלב

הוא היה נחוש ורץ מפינה לפינה כשהוא מעורר את התלהבות הקהל, מניף את הידיים למעלה כשכפות ידיו חובקות זו את זו,

 "צביקה לב הזהב" כולם צעקו לו  בקול אחד ועל החלוק זה היה אפילו רקום באותיות מזהב כהוכחה וכדי שלא ישכחו  שרק לו יש את הלב הכי רחב בעולם האגרוף

מידי פעם היה יורק לצדדים בתנועה מהירה את מאגרי הרוק שהצטברו לו בחלל הפה

(צביקה תמיד רצה להיות כמו קלינט איסטווד וכנראה שכול המערבונים שראה בשנות ה-70 הם שהשפיעו לימדו אותו לאמץ גינונים ממש כמו של קאבוי אמיתי).

בפינה הכחול עלו לזירה דגיי הזהב מהאקווריום של שאול רטובים ונרגשים מהמעמד עטופים בעיתונים של שבת ששימשו כחלוקים, לא יודעים איך להתמודד עם גודל האירוע.

באותו רגע חש צביקה צמרמורת שעטפה את כל גופו זו לא הפעם הראשונה שהתמודד מולם אבל עכשיו הוא ידע שזה בדיוק הזמן והמקום לנקמה מתוקה וכדי להחזיר לעצמו את השליטה והכבוד שאבד לו

(בדיוק כמו שעשה קלינט כששיחק את ג'וסי וולס "באיש ההפקר" ב-76.)

כשהפעמון צילצל והקרב התחיל אף אחד לא האמין שבתוך מספר שניות הוא ייגמר

 צביקה חטף נוקאוט חזק וזריז בלחי ימין מהסנפיר של אחד הדגים, הוא אפילו לא הספיק  להניף את אחד מאגרופיו כדי להגן על עצמו.

בזמן התמוטטות נפל לרצפה וירק את אחת השיניים,לפני החבטה במזרן הוא עוד הספיק לראות את הפלאשיים של המצלמות מנצנצים בתוך הרקע השחור שבו ישב הקהל, ונדמה היה לו גם שהבחין באפלטון יושב בשורה הראשונה מעשן סיגר חום ועבה כשחיוך עצום על פניו.

מאוחר יותר יטען צביקה בפני העיתונאים שהבזקי המצלמה הם אלה שסנוורו אותו בפתיחת המשחק וגרמו לו לתבוסה הצורמת.

 

שאול שעמד והתבונן בו לרגע בזמן שישן צחק כי ראה את אחת משפתיו השמוטות של צביקה חושפת חור שנוצר לו בגלל שן שחסרה.