[ליצירה]
דרינה!
שיר יפיפה קצר וקולע, באשר לשאלתה של אוריאן:
מה זה מתאשד?
זו זרימתו המהירה של נהר ממקום גבוה, ההולכת ומתגברת {להבדיל ממתאושש} . כמו מאבד מכוחו.
[ליצירה]
חיים היקר,
שיר מקסים, ככל שיריך. מתאר להפליא יחסים, שאני חושבת שלא אטעה אם אומר כי רבים תוהים עליהם. ההבדל הוא שאתה הצלחת לבטאן יפה מכולם. הצומת הוא כזה שרבים נתקלים בו.
אהבתי מאוד את בחירת המילים, את החרוזים המעודנים, אשר מעבירים את הרעיון המרכזי ומפארים אותו. למשל החרוז מתחילת השיר: "לזרום בנתח" ו - "לבה רותחת", חרוז מדהים בעיניי. שני ניגודים, אשר תוך כדי חריזה ביניהם מגיעים עצמם לצומת, אשר בעצם הוא עמק השווה, ומה, אם לא סוג ניגוד שכזה, יכול להעביר את הרעיון טוב כל כך. הצורה המעגלית של השיר "שלושים ביחד" ו - "ועוד שלושים" מקסים ואמר לקוראים: אל דאגה, סוף טוב, הכל טוב. ממש נהניתי מהשיר ומהדקויות שבו. תודה רבה לך, חיים. אתה כותב נפלא!
בהערכה רבה,
דרינה
[ליצירה]
מצטרפת לשבחים
בהחלט שיר יפהפה וחושני... מסכימה עם עניין הניגון, צורת השיר גם מבטאת את הקצב והמצב המתואר. כל מילה מכילה בחובה עושר בלתי נלאה של משמעויות, וכלל שמרבים בקריאת השיר, כן הן מתרבות. אהבתי את ההתחלה שמגרה להמשיך לקרוא, אהבתי את הסיום אשר מותיר את הקוראים תוהים ומנחשים. מאוד יפה. תודה רבה לך!
דרינה
[ליצירה]
חיים היקר,
השיר כל כך יפה ומרגש. כמו תמיד, אתה מצליח להעביר את הכוונה, הרגש והמצב במספר מצומם של מילים, אשר מציעות עולם ומלואו. בהחלט תענוג, ותודה רבה.
דרינה
תגובות