1914-מלחמת העולם הראשונה. 1939-מלחמת העולם השניה. 2001-מלחמת העולם השלישית? האומנם?! אני צופה ורואה סרט פעולה על טרוריסטים שרוצים להרוס את העולם, את אמריקה-מעצמת העולם. ואכן, זה קיים הטרור הזה שכ"כ מפחיד אותי ,את המנהיגים שלנו, את כולנו.. נשק כימי, גרעיני- האדם ידע להמציא את הדבר שיביא לסופו שלו .לסופו של העולם .למה?? כסף מעוור עיני אנשים אך, לא בו מדובר . המפחיד מכל היא האידיאולוגיה שבשלה טרוריסטים מוכנים למות ,מוכנים להרוס את העולם. לא זכור לי כמעט ,יום אחד מחיי במדינה ללא טרור. מעצם קיומנו אנו חיים תחת טרור שיש לו פנים ,יש לו אנשים וגם להם משפחות,ילדים,שאיפות..ואת כל התיסכול הם פורקים במלחמה. כנראה שאהבה לא מנצחת בעולם הזה ואולי אף-פעם לא תנצח. אנשים חיים (או מתים) למען האידיאולוגיה שלהם ,והאם אנו הפכנו אנוכיים חיים בשביל עצמנו? וכי מה טעם בכל התארים ,ההשכלה, הקידמה..אם לא השכלנו לחיות בשביל ארצנו..בשביל האידיאולוגיה. אם לא השכלנו לשפר את העולם. 2001-מאה חדשה נפתחת לפנינו:בשנאה, בטרור מתקדם וחדשני בשם הדת=הג'יהד יכול לומר מה שרק ירצה. אמונה היא אמונה יש לכבדה אך, להלחם בשם האמונה?זו כבר לא אמונה זו-שנאה. ומה אני כאן?? רק רוצה לחיות את חיי (כמו כל אחד ,בעצם) להקים משפחה ולמה? האם יש לעולם הזה תקווה?? מאלוהים מבקשים רחמים. האם אנו ניצבים בפני מלחמת עולם שלישית שרק דפי ההיסטוריה יתעדוה לעתיד-אם יש בכלל עתיד?