[ליצירה]
בס"ד
תודה רבה לך על דברייך. אני מאוד מסכים שלא כל אחד נולד ללמוד בישיבה, אני למדתי את זה בדרך הקשה.
שיניתי את הסיווג, אבל לא יתאים יותר סיפורת? (זה היה בבדיוני קודם כי לא סיווגתי)
[ליצירה]
קודם כל ברוך הבא לאתר.
כמה דברים:
-לקחת דף ועט והוצאת את כל אשר לליבך.
אני בעד אך חסר קצת ליטוש.
-מבחינת התוכן, אם הגעת לחשבון נפש כזה נוקב ואמיתי עם עצמך אתה גם תמצא את דרכך האמיתית.
אישית אני חושבת שלא כל אחד נולד לשבת בבית מדרש כ"כ הרבה זמן. כל אחד ודרכו. מעבר לכך נראה לי חבל לבזבז זמן על העבר, שוט קדימה, תתקן את ההווה למען העתיד.
-נראה לי שהקיטלוג צריך להיות כקטע ולא כבדיוני.
תודה לך.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כן,גם אני הייתי מסווגת את זה כקטע
כתוב בצורה גלוית לב ביותר וזה מקסים .
האם אתה מוכן להתחיל מחדש "להכיר את כל העולם"-זו השאלה האמיתית שהשארת לי בתור קוראת בסוף הקטע או שאתה ממשיך כל חייך בלקנא באלה שיכולים ולחשוב איך אבדו שנותייך הטובות? האם גמרת אומר לעזוב?-או לנסות מחדש?
ואני מתחברת מאוד גם למה שתמי אמרה לא כל אחד מסוגל לשבת שעות וללמוד וזה מדהים למי שמסוגל...
השאלה מפה,מה אתה עושה הלאה...
אני חושבת שמהנקודה הזו דווקא כאן יש הרבה שנושרים ( מעצלנות להתחיל מחדש...)
ויש שאוזרים כוחות ו...
מתחילים שוב והפעם ביתר שאת
[ליצירה]
אל תפחדי מפנים חדשות, לפעמים יש בהן הרבה ברכה. המוכר והישן נראה אולי יותר בטוח והחדש מאיים, אבל החדש גם יכול לקדם אותך הלאה.
סליחה אם הדברים לא במקום או לא שייכים.
פנחס
[ליצירה]
בס"ד
תודה רבה לך על דברייך. אני מאוד מסכים שלא כל אחד נולד ללמוד בישיבה, אני למדתי את זה בדרך הקשה.
שיניתי את הסיווג, אבל לא יתאים יותר סיפורת? (זה היה בבדיוני קודם כי לא סיווגתי)