[ליצירה]
שיר כזה אינו יכול להיכתב ולהיקרא בלי תגובה מצדי. את כותבת בלשון עבר: "כתבנו" אם את אכן שייכת לעבר, כמוני, אז אומר לך על עצמי: בעבר עסקתי בעשייה (בשדות חיטה, תלתן וכותנה, פשוטו כמשמעו), ולכן לא היה לי זמן ומוטיבציה לכתוב. העשייה היתה עבורי, השירה של אז, גם בלי כתיבה. כיום אני כותב על "שדות חיטה". אינני חושב שאני כותב על העבר שהתפוגג. אני חש שאני כותב על העתיד, כאשר האנשים יתאכזבו מההווה ויחפשו נצרים היונקים מהשורשים של העבר. הדרך פתוחה לפנינו. בואי נכתוב על "שדות חיטה" למען העתיד.
[ליצירה]
תודה גברת אמילי.בא בימים - הראה לי מי כותב היום על "שדות החיטה" בהווה ? כאן באתר יש כותבי טבע מהממים אך ל"שדות החיטה" ההם מתנכרים ואינם נוגעים. כי אינם. אכתוב כאשר ארגיש. ממילא כל העם הפכו לסופרים ולמשוררים ודברי אֵין להם בָּמָה בין אם הם רצויים או לאווהם מתבטלים בין שישים. מוטב יכתוב מישהו ממר לבו ויאמר "זאת ביקורתי" ו"זאת האמת שלי" "הלכה המדינה" מאשר יטאטא מתחת לשטיח. מיליון ילדים רעבים יש, חילונים, דתיים, מוסלמיים, ואדון "קפיטליזם של חזירים" יושב בדירה של 40 מיליון והשאיר וילה בכפר שמריהו למשפחתו ועשה את שלו מעסקי מלחמה לא מעסקי שלום ומה עוד, והוא טוען להנהיג את שאריות "שדות החיטה" ואתה מתמרמר על השלכת בוץ על מה שהם מתיימרים לייצג.
אל תדאג. כשיסתיים של השיח הזה אני אסיר אותו מהאתר. באתר זה ניתן ומותר להסיר.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
כאן יש דו שיח עם מייסדי המדינה שנכסו לעצמם את ההיסטוריה וכתבו יצירות התפעלות על ריח הזבל וניחוח החציר. החזון שלהם היה ספציפי. החזון הזה אינו קיים יותר. יש כל מיני סוגים של חזונות. גם החזון על הקמת הבית השלישי הוא חזון, לא נראה לך ? מכל מקום תודה על נסיונות העידוד. לדידי העבר מת ויקום עתיד שונה מאוד מכפי שחושבים כאלה שמתרפקים על העבר הכוזב. יותר לא אדון בזה.
[ליצירה]
הבאתי את חזון הבית השלישי כדוגמה, לא כרצוי. ובכל הקשור לפוליטיקה, הרי העם יצביע לימין לא עקב מדיניות החוץ אלא עקב שחיתות הפנים, אשר לאחר שמכרו את שדות החיטה והחזון ולאחר שהתעשרו ובנו שכבה של עשירים ומבוססים, הם מתיימרים לשאור מהחזון הטהור של העבר כדי להמשיך ולקבל מעמד ופנסיות וניהול בהווה.