זאת אני. שרה. יש לי הרגשה שאתה מכיר אותי יותר טוב ממה שאני את עצמי ואולי זה בעצם מה שמפחיד אני רוצה גם להכיר את עצמי. אני פונה אליך כי אני חושבת שבך יש את התשובות אז אני מבקשת ממך לתת לי אותם כי עוד קצת זמן ככה... ואני כבר לא יהיה אני. כי אני כבר לא יודעת מי אני. אני- אולי קצת מתוסבכת, שמת לב? אבא שלי, ריבונו של עולם, זה בסה"כ דרישה קטנה מילדה אבודה שרוצה את עצמה בחזרה. אבא, אתה חושב שאולי התשובות לא אצלך התשובות הם אצלי? אז למה אני לא מוצאת אותם? הם פה, בתוכו, ובכל זאת זה נורא קשה. אבאל'ה אני יודעת שאתה אוהב אותי הכל לטובתי אבל אני עדיין ילדה קטנה. אני לא תמיד רואה את הטוב לפעמים אני אפילו בועטת בטוב. אבל אני גם אוהבת אותך. למרות שאתה מבלבל אותי כ"כ. אבאל'ה שלי יש לי שאלה אבל אני לא רוצה שתכעס עלי אני לא מהרהרת בקיומך אני בטוחה שאתה קיים אני פשוט לא מבינה למה אתה חייב להיות כ"כ נעלם למה סימן שאלה כ"כ גדול? לא יכולת לתת לנו רמז קטנטן? יש לי עולם יפה כ"כ בכנות, אני נורא אוהבת איך שסידרת כל דבר. עצים גבוהים ופרחים נמוכים דשא ירקרק ושמיים כחולים ציפורים מצייצות וכלבים נובחים נוף מדהים עם כל פסיעה ופסיעה רק שמשהו חסר לי בתוך כל היופי הזה אתה חסר לי. אבל בעצם אתה כן פה וגם שם ובכל מקום ואפילו בתוכי. אבל אפילו בתוכי אני לא זוכה לשמוע ממך אתה עדיין חסר לי. אני מרגישה שאני בחיפוש מתמיד אחר משהו שרק הלב מכיר ויודע וכל השאר לא מבין קשה ככה. אבאל'ה אם אני אבכה אתה תבין? כי אני כבר לא מבינה. אני רק ילדה אבודה שזקוקה לאבא שלה תרים אותי, אבא, ותיתן לי ללכת. אני אוכיח לך שאני מסוגלת רק תראה לי לאיזה כיוון תן לי אפילו סימן קטן ואני ארוץ! את כל הכוחות אני אשקיע בזה בכל המושכות אני אמשך מה לא אעשה כדי להגיע אליך את הכל אני אתן. לא בריא לבכות הרבה, אני יודעת. אבל אני מבולבלת, תנסה להבין אותי. אתה בכל מקום ולא בשום מקום. אולי זה גם באשמתי. אני מזלזלת בך, מרשה לעצמי לפגוע בך לפגוע בעצמי. אבל אני תמיד מתגעגעת אליך באמת שאני מנסה להיות ילדה טובה אבל זה לא תמיד קל כשאתה לא בסביבה ואח"כ, אבא, תאמין לי שכואב לי. אתה רואה- אני מנסה לפגוע בך ופוגעת בעצמי. אתה לא צריך להיות כ"כ קשוח אתה מכיר אותי אתה יודע שאני ילדה טובה מבולבלת, אבל טובה. אז אבא יקר שלי, מה דעתך? אולי תיתן לי להכיר את עצמי כמו שאתה מכיר אותי ואז בעצם אוכיח שאני זה בעצם אתה ואני לא סתם שרה שמחפשת אותך אלא אני כבר איתך מצאתי אותך מצאתי את עצמי. תודה אבאל'ה שלי ידעתי שתעזור לי.