קיבלתי תובנה! כל מקור הבעיות במדינה זה....... הטמטום.. כלומר כל מה שהולך זה לא רוע.. אלא שרשרת אי הבנות אין סופית.... הכי הורג אותי זה הרדידות בפרסומות.. ממש מעלינו לעיתים כתוב "דוזר הראשון אייך אתה רוצה את האישה שלך?" ואני חושב... טוב יש לכם מוקפץ ברוטב סלמי עם קצת רוטב צדפות מלמעלה? הרי כל הפרסומת הזאת נשמעת כפרסומת למסעדה קניבלית בסגנון "אמא אני רוצה דני מצטערת מותק יש רק יוסי" כאילו מה? ניחוש פרוע זה אחד מאתרי ההיכרות עם נשמתך התאומה אינסנט.... כאילו מה? זה נשמע כמו מוכרת בגדים פרסית זקנה במחנה יודה "מוצ'ק יש לנו אנחנו כל מה ס'אתה רוסה הכל יס לנו... כן חליפות חלל יש לכם? ביצ'ח שיש לנו מה אתה חושב זה בגדים או צ'חוק פה? בטח.. שולפת לך איזה חליפת טרנינג שגם רוסי מובטל לא יעלה על גופו.... מה מתברר שחברת הביגוד החליטה לקרוא לזה חליפות חלל... זה סוג הטמטום המהלך פה... בנוסף לזה יש חוסר מודעות עצמית מסויים.. אני הולך בשוק נכנס לחנות מתמקח על מכנסיים הוא לא זז מ-55 הלכתי, הוא פרסי כבד, כולו אומר טהרן, בא ישר מ-"לא בלי ביתי", אומר: "אדוני אדוני אל תהיה פארסי תיקח זה החליפה זי יפה מאוד עלייך...." בנוסף לאלו הקודמים יש גם את החום... אנשים מפתחים הזיות כחום היום... מוכר בשוק מנסה למכור לי מכנסיים במידה שתאפשר לי להלביש את האוטו שלנו בשרוול אחד ובשני לעשות לו חניה מרווחת זי טובה עלייך זי תיקח זי מאוד באופנו היום... מה שמוביל אותנו לבעיה הרביעית. האופנה: אמר מי שאמר שאמר, שאופנה היא סוג של כיעור כ"כ בלתי נסבל שאנחנו חייבים להחליפה כל 6 חודשים.. הבעיה היא שמדינתינו שמעה רק על חלקו הראשון של המשפט הוה אומר כיעור בלתי נסבל.. אבל על להחליף לא חשבו....אף פעם לא הבנתי מי שם לערסים הרבה דודורנט ג'ל על הראש בגושים ענקיים ומדיפים... "מראה רטוב" עכשיו זה באופנה להיראות מראה ג'ל, כלומר שימו לב אני חסר פרופורציה, אני שם קופסא שלמה על הראש כאילו מה? וזה כ"כ מצחיק לראות ערסים דחלילים ממש עור ועצמות.. ממש כעורים שהולכים עם חולצות צמודות, ורואים להם את כל הצלעות דרך המעיל, כאילו מה חשבתם לעצמכם? אתם נראים כמו הסוס הגרום של דון קישוט! אבל זה עוד בסדר... אבל הפרחות רחמנא ליצלן.. אני הולך בעיר שוע קול שאומר: מה את אומרת שירן (במלעיל כמובן) זה גדול עליי? בטח מורן (שוב מלעיל) תשאלי אפילו את סיוון(שוב) אני מסובב את ראשי ורואה חולצה שלא תעלה לאחי הפשוש בן ה-5 בחלומות דיאטה הכי גדולים של רז קל, על הזרוע השמאלית טוב ההיא נכנסת לחדר להלבשה יוצאת והנה פלאי פלאי היא הצלחיה למתוח את החולצה עד 10 ס"מ מעל הטבור.... סיוון אומרת בדאגה: אבל מורן זה טיפה ארוך עלייך למטה..... כאילו מה? הלוו? אנשים הצילו!!!! והלועזית... עכשיו מילא זה היה ברהיטות.. אבל מישהו פותח חברה למנעולים משוכללים רוצה לקורא לה שם מתוחכם באנגלית אז הוא קורא לה "מולטי בלוק" מה הפלא שהוא מקבל עד היום הזמנות מפועלי בניין באבו דיס? או.. זילות המושגים... מישהו פותח סינדוויצ'יה קטנה עם סנדוויצ'י גבנ"צ, מייד הוא הופך ל-"מסעדת מאור" כל שיפודיה הופך למסעדה אנינת טעם.... אז כשיש מסעדה באמת טובה מי שם עליה? כל פיצוציה "מינימרקט" כל מרכולון קטנטון "סופרמרקט" הלוו לאן הגענו? לאיפה הגענו? לשומקום ומקום מקום קום ום םםםםםםםם (אביב גפן) (נכתב בפורום בנ"ע בתפוז)