השיר המקורי
אין כמוה / רמי קלינשטין
אין כמוה. מי יודע זאת כמוני?אין כמוה, זה הולך ומתחזק. ואין כבר כוח שייקח אותה ממני.
רק לא לשכוח שהאושר הוא ספק.
לא לפגוע, יש חוטיים דקיםבינינו. לא לקרוע, יש סיבות להתאפק. רק לא לשמוע – שזה עוד מעט איננו, לא לשמוע אתהבכי מתרחק.
כשהבית ריק, הבית ריק, זה לאמשנה לי, אם אני צודק.
אין כמוה. מי יודע זאת כמוני?אין עוד כוח שאותנו ינתק. כי אין כמוה, עד היום האחרון. לא לשכוח את עצמי אניבודק.
כשהבית ריק, הבית ריק, זה לאמשנה לי, אם אני צודק.
אין כמוה. מי יודע זאת כמוני?אין כמוה זה הולך ומתחזק.
אין כמוך
עם שינוי קל במילים בבחינתהישן יתחדש והחדש יתקדש.
רובי וינטרויב
אין כמוך בורא עולם. מי יודעזאת כמו עם ישראל? אין כמוך בורא עולם, זה הולך ומתחזק.
ואין כבר כוח שייקח אותךממנו.
רק לא לשכוח שהאושר שמי הולךבדרכך, הוא ודאי.
לא לפגוע בקשר שלנו, יש חוטיםדקים בינינו. לא להתייאש, יש סיבות להתחזק.
רק לא לשמוע – שזה עוד מעטאיננו, לא לשמוע את הגאולה מתרחקת.
כשהבית שלך ריק, בית המקדשריק, זה לא משנה לנו, אם אתה צודק.
אין כמוך בורא עולם. מי יודעזאת כמו עם ישראל? אין עוד כוח שאותנו ינתק. כי אין כמוך בורא עולם, עד היוםהאחרון. לא לשכוח לעשות חשבון נפש עם עצמי, אני בודק.
כשהבית שלך ריק, בית המקדשריק, זה לא משנה לנו, אם אתה צודק.
אין כמוך בורא עולם. מי יודעזאת כמו עם ישראל? אין כמוך בורא עולם, זה הולך ומתחזק.