-"אתה לא מקל בגודל כיסוי הראש,בסוג ההכשר,בשמיעת שירים כשרים,ובעוד הרבה דוגמאות!”

    - “תגיד מה שתגיד, אני אולי מקל במצוות כאלה ואחרות, אבל אתה בכלל לא מקיים מצוות מסויימות!”

  • "כגון?!”

    - "אתה לא מקיים את מצוות כיבוש הארץ! מצווה דאורייתא שנפלה לידך, ולא קיימת אותה!”

  • "אבל בצבא מתקלקלים! איך אני אלך לצבא ואקיים את מצוות כיבוש הארץ, אבל אתקלקל?! טובל ושרץ בידו!”

  • "מתקלקלים?! רק מתעלים רוחנית! מתעלים מעלה-מעלה במדרגות הקדושה...”

  • "נכון, אתה אמנם מקיים מצווה, כיבוש הארץ, אבל עדיין – אתה מתקלקל! אל תגיד לי שלא! מד"סית לגבר זה לא דבר טוב!”

  • "נכון! מד"סית לגבר זה באמת לא טוב, אבל ישנן מסגרות לדתיים...”

  • " סליחה?! אפילו באותן מסגרות ישנם דברים, אמנם קטנים, אבל עדיין דברים שמורידים את האדם הדתי ברוחניות! ואני, כחרדי, חונכתי שאותם דברים קטנים לא מקובלים עליי!”

  • "תגיד, אתה כל כך אפס? אתה וכל החברה החרדית שלך כל כך אפסים שאתם לא יכולים להתמודד ולהביס את אותם דברים קטנים?!”

  • "אה... זה לא נכון! הם יורידו את כולם ברוחניות!”

  • "הבל! אנשים התמודדו והצליחו!”

  • "ומה עם שאר האנשים?! הרי הם לא הצליחו!”

  • "וחוזר חלילה... אם אתה אומר שיש עוד אנשים, ואותם אנשים לא הצליחו... ואתה מדבר על החברה החרדית – אתה מגלה חרפתכם ברבים! אתה בעצם אומר שהחברה החרדית הינה אותם אנשים שלא יצליחו להביס את אותם דברים קטנים!”

  • "...זה לא נכון! צריך להישמר מכל דבר רע! גם אם אתה יודע שאתה מסוגל להביס אותו!”

  • "עוד נקודה שאני לא אוהב בציבור שלכם! אתם חיים בבועה! ממש כך, בועה! גם בהליכה ברחוב כדי להגיע לעבודה אתה תיתקל בדברים רעים... אותם דברים הם קטנים יחסית... אתה לא יכול להתמודד איתם?!”

  • "ומה עם החילוניים שבצבא?! הם דברים קטנים, אה?!”

  • "עוד נקודה! אתם לא מתערים בכל חלקי העם! יש להתערות בכל חלקי העם, גם החילוניים!”

  • "החילוניים ידרדרו אותך רוחנית!”

  • "אתה, בפעם השלישית, מודה בלב גלוי שהציבור שלכם אפס מאופס! אין באפשרותו להתמודד ולהביס!”

    - “זה לא נכון!”

  • "למה לא נכון?!”

  • "כי הם מדרדרים רוחנית...”

  • "אז תתמודד!”

  • "ראינו את ההתמודדות של הציבור שלך, הציבור הדתי-לאומי... אתם מתדרדרים בצבא! אתם לא מצליחים להתמודד!”

  • "ולכן יש ללמוד בישיבה גבוהה/הסדר/מכינה קדם-צבאית דתית לפני הצבא! כדי שתלמד איך להתמודד!”

    חרדים יקרים, ללמוד להתמודד זה קשה מאוד... אבל הרי אתם ה"אליטה", זה לא יהיה קל בשבילכם ללמוד להתמודד?