מוקדש לתאיר ראדה ז"ל.

רצח!!!

 

איך זה יכול להיות????

אני בכלל לא מכיר אותה  ועדיין לא קולט...

למה??? למה??? אה??? לללללללמה האא??? היא רק בת 13 לעזאזל!!!

מה עבר לך בראש? מאיפה לומדים את אומנות המוות הזאת?

אני רוצה לצרוח , רוצה להרוג את מי שעשה את הזוועה הזאת.

עד איזה רמה של שיפלות וניבזיות אתה יכול לרדת?

מה עבר לך בראש  באותה שניה? כשדקרת אותה, מה הייתה ההרגשה?

ילדה בת 13, מה היא כבר יכולה לעשות? מה היא עשתה רע?

אני לא מבין...מעדיף גם לא להבין כי אין הבנה על דבר כזה!!!

מי שיכול להבין את זה הוא פצצה מתקתקת שצריך לעצור.

"יציאת חירום" (להקה ישראלית למי שלא מכיר) כתבו: "אלפי בני זונות שצריך לעצור

כבר היום".

לצערי יש כ"כ הרבה בני זונות, פסיכופטים, אנסים שישרפו בגהינום! שצריך לעצור לא היום, אלא השניה, מיידית.

מי לעזאזל רוצח ילדה בת 13???

אני רוצה לצרוח את זה, אני רוצה לזעזע , אני רוצה שהמסר יעבור כי את תאיר לא נוכל להחזיר.

אבל באמת ,שכל אחד מאיתנו יסתכל על עצמו ויסתכל מה יש לנו לשנות ובמה אנחנו יכולים יותר לתרום ולעזור למי שצריך את העזרה.

אנשים תתחילו להיתעורר!!! ילדה בת 13 שלא עשתה כלום לאף אחד נרצחה ועוד בבית הספר שלה , אולי ע"י ילד שראה יותר מידי סרטים ואולי ע"י איזה פסיכופט תמהוני...

אתם קולטים בכלל? היא נרצחה!!!

אני לא מצליח לקלוט, רק דמעות ותיסכול מאוד גדול יוצא ממני.

מתחילים לקבל פרופורציות וגם להודות לאלוהים שחינכו אותנו כמו שצריך, אז באמת שכל אחד מאיתנו וזה כולל גם אותי, יסתכל על עצמו בפנים וינסה "קצת" לשפר את עצמו ואם יש את הכוחות אז גם לעזור לאחרים שאין להם את היכולות.

 

תאיר, אני לא מכיר אותך, ראיתי רק תמונה של ילדה יפה שלא עשתה רע לאף אחד, ילדה עם חלומות שכבר לא תגשימי לצערי.

תאיר, אני לא מכיר אותך וכ"כ עצוב לי עליך, אני לא מכיר אותך והדמעות לא מפסיקות לרדת...

תאיר, אני מקווה שהנקמה תגיע ויתפסו את הבן זונה שעשה את זה.

תשמרי עלינו מלמעלה ושתדעי שאנחנו כואבים אותך ואוהבים אותך ומצטערים עליך.

נוחי על משכבך בשלום.

איתן.