לא שווה לתרום. מה הקטע בתרומה? אתה מוציא כסף, ולא רואה כלום. מבזבז כסף, ולא רואה כלום. כאילו אין לנו מספיק הוצאות, אבל לפחות אתה רואה משהו. למה שאני אתרום למדינה? מה המדינה נתנה לי? מוציא כסף ולא רואה כלום.

איזו מדינה. בתור גבר אין לך כבוד בכלל. תאמין לי, מדינה של נשים. כל הגברים באו עם הנשים שלהם מרוסיה, מאתיופיה, שם היו רגילים כל מילה שהם אומרים - קדוש. באו לפה, פתאום לנשים שלהם יש חברות, אומרות להם, מכניסות להם לראש. הם לא רגילים לזה. אז הוא מתעצבן עליה שהיא פותחת את הפה, קם רוצח אותה, ואח"כ יושב בכלא מאסר.. איזו מדינה...

איזו  מדינה. מכריחים אותך לעבוד. אדם, תשב בבית, תרגע. אבל צריך לשלם חשמל, מים, ארנונה, חרנונה, חרא. איך תשלם הכל?אתה חייב לצאת לעבוד, אתה מבין? בקושי יש לאנשים את הלחם עם המרגרינה, צריכים לשלם ארנונה, חרנונה, מים, טלפון, חרא... בקושי אוכל בבוקר לחם ומרגרינה.

או קורנפלקס עם חלב

תגיד, מה איתה? מה עשו לה שלקחה לך ת´טוסטוס?

כלום, וואלה. אם זה היה הפוך, ואני הייתי לוקח לה, היו קורעים אותי. אבל בגלל שהיא אשה, וגנבה לי, לא עשו לה כלום. איזו מדינה. מדינה של נשים. בתור גבר אין לך זכויות, רק חובות.

    לדוגמא, כאן באוטובוס, תרצה לגשת לדבר עם מישהי, הנה, תראה את זאתי, אם היא לא תבוא אלייך, או שהיא מכירה אותך ובאה להגיד שלום, אתה לא תלך לדבר איתה, נכון?! למה?

כי אם תבוא אליה, ישר יאשימו אותך הטרדה מינית, חרא מינית, הטרדה חרא. אני לא מדבר על המניאקים. אני מדבר שאם אתה תבוא, ככה, יפה, אתה יודע. אפילו להתחיל איתם אי אפשר, שלא יאשימו אותך...

איזו מדינה...

 

בשלב הזה העדפתי לרדת מהאוטובוס..