"הילדה גדלה" אמרה אמא וליטפה עם ידה הרכה את ראשה.

היא עמדה שם – מוקפת משפחה וחברים ביום הולדתה ה15. מובכת, שמחה, מבוישת מעט. הסומק התפשט על לחייה תוך שניות ספורות וכך היא עמדה. במרכז. גדולה.

אמא צודקת. היא כבר לא אותה ילדה קטנה שהייתה מתעצבת כשאמא הייתה מסרבת לקנות לה בארבי חדשה.

היא כבר לא אותה תינוקת בכיינית שאוחזת בחצאית של אמא. היא השתנתה. יש האומרים שהשתנתה לרעה. אולי הם צודקים אבל אף אחד הוא לא מלאך. היא אולי עשתה כמה טעויות בחיים שלה אבל היא תמיד ידעה איך לתקן אותן. היא שונה עכשיו – בוגרת. היא יודעת טוב מאוד מה היא רוצה והיא יודעת שהיא הולכת להשיג את זה. להגשים את חלומותיה. היא יודעת עד כמה קשה זה יכול להיות ושלפעמים יש משברים אבל היא לא מוותרת. היא תשיג את שלה, והיא בטוחה בכך. אמא גאה בה מאוד על העקשנות שלה. אמא אומרת שהיא ירשה את זה מאבא. אמא צודקת. אמא היא הבן אדם שהיא הכי מעריכה. היא יודעת שאמא תמיד תעמוד לצידה. לא משנה מה היא תעשה, מה יקרה...אמא תמיד תהיה שם, והיא יודעת שזה ככה. אמא היא אמא. לא משנה מתי ולמה היא תמיד נשארת אמא. לא הרבה זוכים לאמא כזאת. שתבשל, שתדאג. לפעמים אמא יכולה לעצבן אבל זה הכל מכוונה טובה ודאגה והיא יודעת את זה. יש ריבים בבית, כמובן שיש. אבל הם סתמיים.

שוכחים מהם אחרי יום. "אמא יקרה" אבא קורא לה. גם אבא שם. תומך, אוהב.. בכל מצב. יש לה הורים נפלאים והיא מודעת לכך. אפשר להגיד שיש לה הכל כי זאת תהיה האמת. אבל היא תגיד שלא. חסר לה את הדבר הכי חשוב לדעתה בחיים: אהבה. לא אהבה של משפחה – אהבה ללא תנאים, כמו שאומרים, אלא אהבה אמיתית. היא חיפשה וחיפשה ולא מצאה. אמרו לה שהיא עוד צעירה וכל החיים עוד לפניה אבל היא לא חשבה כך. היא רצתה למצוא אהבה, היא הייתה צריכה.

רק כשהיה נדמה לו סוף סוף שהיא התאהבה היא כבר לא הייתה רצויה. הוא דחה אותה. רק לבסוף היא הבינה למעשה שזאת לא הייתה אהבה. רק האגו הגדול שלה שלא הבין למה הוא דחה אותה אם פעם הוא אהב. היא לא ידעה איך ולמה אבל היא ידעה שהיא חייבת להשג אותו. היא ניסתה בכל הדרכים להגיע ללב שלו אבל הוא לא נתן לה. הוא לא הבין עד כמה היא רצתה אותו. הוא התייחס אליה כמו לסמרטוט. דרך עליה. לא הבין שאולי זה כואב לה. הוא ידע שהיא רוצה אותו ובכל זאת התעלם ממנה. היא ניסתה לשכוח ולא הצליחה היא חשבה שהיא מאוהבת מעל הראש. היא טעתה. היא הבינה את זה כשהיא פגשה אותו. אותו האחד שהתאהב בה. לאט לאט הם הכירו אחד את השני והיא פשוט התאהבה. רק אז היא הבינה מהי אהבה. הקודם, זאת לא הייתה אהבה זאת הייתה אובססיה. רצתה להשיג את מה שהיא ידעה שלא תוכל, למען האתגר. הוא נראה טוב, אז היא חשבה ללכת על זה. רק עכשיו היא אוהבת. הרגש הטהור אותו היא חיפשה כל אותן השני נענה לה.

היא מאוהבת עכשיו. היא מאושרת עכשיו. סוף סוף.