אתה רוצה לחכות לה כמו חייל על המזח אולי היא תבוא עטופה במעיל אדום תיקח אותה אל בית קפה קטן תספר לה על פיתוים גדולים מקומות זרים שנים של נסיעות וכמה שאתה צריך אתה מדמיין אותך ניגש אליה בהפתעה במקום הומה ורק שניכם שמים לב מנסים לקחת מהכול והיא לא מצליחה למצוא את התשובות ואתה מבקש עוד רגע אולי זה יבוא מדליקים סיגריה מול הים מביטים במטוסים שחולפים בזמן הנעלם משתנים ברגע ונשארים בשביל לקחת הכול אתה רוצה לחכות לה מול הבית שני זקנים יעברו ותוכל לדמיין שזה אתם היא יפה כול יום משתנה ואתה עדין מחכה שמשהו טוב יגיע במקרה אולי נחמה תגיד לה שאת צריך ואחר כך תבקש ממנה לבוא יש דמויות ברחובות ואתם מביטים רוצים להיות חלק מכול זה ואחר כך לעזוב לפעמיים במקומות רחוקים אתה מדמיין שהיא חולפת ואתה מרים את הראש ומביט נוגע במקרה והיא מסתובבת אתה לא מקנא יותר מביט בפנים ויודע אתה מוכן ללכת רחוק יותר אתה רוצה לחכות לה שהיא תעזוב ואתה תופיע כמו בסרטים שהייתם רואים בשתיקות קלות בלי משמעות תהיה מוכן ללכת רחוק יותר אם היא רק תסכים אתה תספר על מקומות שהייתה בהם והיא תצחק, אחר כך תתעצב רגע אחד, זה כול מה שרצית והיא, תבקש יותר תציע לה חיים שלמים בלי צורך להסגיר סודות בלי הסברים או ריצות מטורפות והיא תספר שהיא רוצה יותר אחר כך תבכו זה תמיד מתפורר פחד ואז כאב אתה תחכה לה במקום זר שניכם לא הייתם, זה כבר מאוחר תדעכו לאט אתה תחכה לה שהיא תישאר.