[ליצירה]
במחזה פורגי
ובס של גרשווין אומר פורגי
יש לי הרבה מלא כלום ולא כלום זה הרבה בשבילי. מזכיר לי את חדתך.
החידה יפה כפרזה הכתובה על נייר אך אינה עומדת במבחן המציאות. וכי שכחת שיש לך את עצמך למשל ואת הצעצועים ואת הכלב ואת החברים ואת האוויר ואת הפרחים ואת השמים ואת ואת ואת
[ליצירה]
חזק אבל
אם אתה צריך לכתוב משהו יפה לבחורה בשביל לגעת לה בלב תעשה לעצמך טובה ואל תרשום את המשפט האומלל הזה!!
אם תצטרך עזרה בלכתוב משהו מרגש לבחורה אשמח לעזור לך אך אני אזדקק למס' פרטים עליה
תשלך לי בתגובה למכתב שרשמתי ב-8.1.04 תחת מכתבים בשם תקווה!!!
[ליצירה]
אהבתי מאוד מאוד
בעיקר כי גם אני עברתי כבר כמה תקופות מילואים תוך כדי לימודים. מעניין לשאול את החייל ההודי של האו"ם בראש הנקרה אם הוא זוכר את זה שעשה תרגילים באינפי תוך כדי השמירה...
ואגב, גם אצלנו, במדעי המחשב, יש אנטרופיה במשמעות די דומה. אנטרופיה אצלנו היא ערך מספרי של כמות חוסר המידע על העולם שיש לך במצב נתון.
[ליצירה]
אהבתי, כרגיל
ובקשר להוכחה: ההוכחה האמיתית דומה מאוד ומשתמשת בעיקרון דומה. זה לא קשור ל- NP Complete (איש אחד, בשבילך) וגם לא לאלגוריתמיקה (אלמונית פלונית).
זוהי הוכחה בקורס "חישוביות" (שנה ג' בד"כ) לכך שקיימות בעיות שלא ניתנות לחישוב ע"י מחשב (בדרך הלוגית בה הוא עובד כיום), גם אם ניתן לו המון זמן כדי לחשב אותן. ההוכחה הזו היא ההוכחה הבסיסית, ועליה מתבססים כדי להעריך בעיות נוספות האם הן ניתנות להכרעה או לא.
אגב, ההסברים שחתלתול נתן למי שתהה על נכונות ההוכחה נכונים ומדויקים.
וחתלתול, אם כבר תרגמת שיר על ההוכחה לאי-הכרעה אולי תתרגם גם איזה שיר על מכונות טיורינג, או בעיות קבלה?
(האמת שאני לא מאמין שיש. אבל גם לא חשבתי שקיים שיר על ההוכחה אז הזאת, אז מי יודע...)