ומה עכשיו ? תשמע . לא תמיד התשובות הן בקבועי זמן כאלה . נשמע לי כמו התחמקות . לא . לא ממש . למה לא ? כי עדיין זה לא לא . אל תגיד לי שאתה מציע להיאחז בתקווה . היהפוך ? זה לא מה שאתה אומר ? לא . אז ? מה שאני אומר זה שצריך לקחת את הזמן . אני לא קונה את הנוסחה הזו . איזו נוסחה ? שהזמן מרפא . לא . אני לא אומר את זה . אז מה אתה אומר ? אני אומר שהמצב כרגע הוא כזה , שהכדור הוא במגרש שלה . ו... ואין לך , נכון לעכשיו , אפשרות לעשות משהו נכון בעניין . אז... אז תשב . תירגע . תנשום , תפנים . עשית צעד , חכה לראות לאן מתגלגלים הדברים . אני לא במצב הנפשי שמאפשר לי המתנה כרגע . אני חולק עליך . באמת ? כן . אתה יכול לעמוד בזה . לדעתי אפילו תלמד מזה משהו . לא חוכמה . אפשר להגיד את זה על כל דבר שקורה בחיים . זה לא עושה את זה ללא נכון . להפך . אבל לא קיבלתי כלום . זה לא נכון . קיבלת בדיוק את מה שציפית . טוב , נניח שזה נכון . למה אני מרגיש לא מסופק ? משום שמטבעו של האדם לצפות לתגובה מיידית . נו , בחייך , אני לא מעט מעל זה ? ברמה הלוגית , כן . ברמה הרגשית ... אני לא חושב . אתה מזלזל בי . להפך . דווקא משום כך אני מאמין שתצא מזה מהר . ושתעשה את ההחלטות הנכונות . מה מביא אותך לחשוב כך ? תראה , כבר דיברנו על התהליך הלוגי אצלך . או קיי . וכבר הסכמנו על עליונותו של תהליך זה על התהליך הרגשי . הסכמנו . מטבע הדברים להליך הלוגי לוקח זמן להשתלב . כמו מגדש טורבו . השאלה רופפת , אבל לצורך העניין . אני חושב שזה תופס . מהם קבועי הזמן . אין קבוע במקרה הזה . תראה ... היא נוסעת נכון ? כן . כך שגם אם התשובה שלה הייתה אוטופית ברמת הציפייה הרגשית , היה לוקח לפחות שבועיים שלושה לברר את טיבו של הקשר המתהווה ? אני מניח . לפחות . כך שבכל אופן לא היית מספיק לברר . ויכול מאוד להיות שהיא הייתה חוזרת משם עם דעה אחרת לגמרי . יכול להיות אפילו שהיא הייתה חוזרת עם דעה חדשה . או בחור חדש . או בחור חדש . ואז ? אם כך , רמת הוודאות היא אפסית לכאן או לכאן . אבל לדעתי זה לא רלוונטי . וזה למה ? לדעתי כדאי שתניח לזה לזמן מה . חשבתי על האופציה הזו . קשה לי לראות מה התועלת . התועלת היא במתיחה של הפרספקטיבה . ממרחק של כמה חודשים זה עשוי להראות אחרת. לכאן או לכאן . בדיוק . יכול להיות שבתקופה שהיא איננה תפגוש מישהי . יכול להיות . מה שיהפוך את כל העניין על פיו . נכון . אבל אי אפשר לחיות ככה . לחשוב תמיד שאולי יבוא משהו אחר . זה לא הרעיון . אז מה הרעיון ? שמח ששאלת . קפוץ לי . כן , תכף . תגיד טוב לך ככה ? מה נראה לך ? אל תהיה ציני איתי . טוב לך ? לא . לא טוב לי . אז אפשר לקבוע שהמצב הנוכחי , על שיקוליו הוא לא טוב . המצב נובע מהשיקולים . מאה אחוז . ביצה ותרנגולת . אני לא בא להכריע . בכל מקרה יקדם מה שיקדם , לא טוב? לא טוב . אז נגזר עליך לנסות אופציה אחרת . שיקולים אחרים ? קרציה . תבחר שם . מה שבא לך . צירוף משתנים שונה . נו ? אתה בהכרח תגיע לתוצאה אחרת . כן , אבל אני רוצה לדעת . לדעת ? בחייך , היא לא אמרה כלום . זה היה חלק מהעסקה . החלק הרע . לטוב ולרע , חביבי . אין מה לעשות . אין ? האופציה היחידה היא נואשות . אני לא מוכן אפילו לדבר על זה . אבל ... אין אבל . תנסה את עצמך . אתה תהיה מופתע מהתוצאות . כמו תמיד . לטובה ולרעה . כמו תמיד . אני לא מרגיש שבע . חכה . אל תהיה קצר רוח . זה המפתח לאכזבות . רוב האכזבות והפספוסים נולדים מחוסר סבלנות . אורך רוח הוא הדרך היחידה להתמודד עם המצבים האלה . והפחדים ? יעברו . והכאב ? אני לא חושב שכואב לך . אני חושב שזה משהו שאתה משתמש בו כדי להצדיק פעולה . מה , בעתיד ? לא , בעבר . ברור שבעתיד . אתה מנסה למצוא נקודות אחיזה , כי אתה מפחד מחוסר היציבות . זה לא נורמלי ? זה נפוץ . זה לא עושה את זה לנכון . רק קל יותר . בדיוק . אז מה שאתה אומר לי זה בעצם " קח אוויר " . כן . אני מניח שאפשר לומר את זה גם ככה . אתה חושב שזה הפתרון . אני די משוכנע . ומקסימום ... מה ? נפספס ? לא . תרוויח משהו אחר לגמרי . תרוויח חתן ולא תפסיד כלה ? הכוס המלאה , חבוב . זה הכל . המפתח לאושר בשתי מילים . פלוס מינוס . רווח נקי .