עוד פעם ללכת לבקר חברה שילדה...  איזה כיף לה מתי יגיע תורי. להיות  רווקה שחיה עם בן זוג כבר שלוש שנים, בגיל 36 האם פספסתי את השעון הביולוגי? האם אי פעם אזכה לחבוק תינוק קטן, האמת אני מעדיפה תינוקת קטנה, חמודה עם עיניים כחולות כמו שהיו לאימא שלי, שיהיה לה אף קטן כמו ששלי ושתהייה גבוהה כמו אבא שלי. אוי שוב אני מפנטזת....  אני מעדיפה שלא יהיה לה כלום מבן זוגי , האמת שהוא לא ממש בן זוג , הוא יותר מישהו שאני רוצה ממנו ילד בלבד, אולי זה לא הוגן שאני לא מספרת לו... מה אני אגיד לו? אני לא אוהבת אותך אבל אתה פוטנציאלי בשבילי לתינוק....טוב השעון מצלצל אני צריכה לקום לעוד יום עבודה בנאלי, להגיד שלום יפה לכולם, לעמוד מול כיתה של תלמידים שאני ממש לא מעניינת אותם ובטח לא הדיבורים שלי....

"מני יצאתי ביי", "אהה" , איזה כיף לקבל כל בוקר שלישי בשבוע את אמירת הביי החביבה, או יותר נכון "אהה" . איך קרה שאף פעם לא התאהבתי, הרי יצאתי המון אני נראית מצוין ואפילו יש לי כבר תואר שני בחינוך, אני טובה במקצוע שלי ויש לי הצלחה בהכול, הכול חוץ מ.... חיי אהבה. מעניין איך מרגישים כשחיים עם אדם שאוהבים, קמים יחד בבוקר, אולי נשארים שנייה במיטה ולא  משנה מה השעה... כבר הפסקתי לדמיין את זה אני כבר לא מחפשת אהבה אני מחפשת דבר אחד י-ל-ד! אני כל כך רוצה אחד.

"שיעורי בית, לסיים את עמוד 66 בחוברת העבודה ולהתכונן למבחן" , זהו נגמר היום ויחד איתו גם הכוח שלי... אבל זה לא נגמר אני צריכה עוד לסיים בבית את כל המבחנים ולתת ציונים בעבודות של  כיתה ט', אה אבל ישנה נקודת אור, היום יום הביוץ שלי... אני מקווה שהיום אני אקלט כי לגרום למני לרצות זה פשוט, הוא בטח לא מבין למה פעמיים בחודש אני מסכימה בקלות... לו ידע אולי לא היה רוצה בכלל? אני לא מקדישה לזה מחשבה נוספת, מני לא דואג כי הוא כבר אבא יש לו ילד מנאווה, אני אף פעם לא אבין למה הם התגרשו האמת שהם נראים ממש מתאימים, שניהם ללא השכלה, שניהם אוהבים לעבוד ללא סוף ושניהם קצת משעממים.... טוב אולי זו הסיבה.

18.30 אני חייבת למהר מני צריך לבוא ועדיין לא חיממתי את האוכל, השולחן ערוך, דאגתי אפילו למעט יין אדום ובישלתי עם כל המרכיבים שטלי אחותי הציעה לי , היא אמרה שזה עושה חשק וככה בטוח אני אקלט.

איזה נחמד זה לא להתאמץ לזה, שהכול בא טבעי ספונטני עם אהבה... טוב כנראה לעולם אני לא אדע. אולי לא כל הילדים בעולם צריכים לבוא בצורה ספונטנית, מאהבה וללא תוכניות מקדימות, העיקר שיבוא...