, אני לא יודעת קטן , אני לא יודעת איך להרגיע , לחבק אותך , אני לא יודעת איך להיות טובה אליך, להבטיח לך .. למדתי לא להאמין להבטחות ...
סליחה קטנטן , סליחה תינוק .. אוזלים לי הכוחות , אני דועכת , אני סובלת, אני נעלמת .. אני בוכה בשבילך קטנטן , אני בוכה יחד איתך.. אניני יודעת איך לרפא אותך , איך להרגיע אותך , ובטח לא יודעת איך להציל אותך .. איך להציל אותנו .. אותי ואותך !!!!!!!!!!!


סליחה , סליחה תינוק שלי, אתה צועק בתוכי ואני ... אני קרועה , אני יודעת שאני רעה , ואתה קטן וטהור , התמימות שלך לא תאבד לעולם , אבל שליי כבר מזמן נעלמה..
סליחה שאין בי את הכוח לחבק אותך אלי , אני רק יודעת לברוח , כי הכאב חזק מדיי , אני מרוקנת מהחיים ..
סליחה , סליחה...
תינוק שבי , תינוק שלי .. העולם הזה הוא לא בשבילי , סליחה קטן שלי , סלח נא לי .. השארתי אותך לבד .. כולם עזבו אותנו , אותי.. ואני... אני עזבתי גם !!
די לבכות, כי קול בכיך לא יישמע לעולם , הפסק לבכות כי הכאב שלך צורח בי , עשב לך שקט .. תברח לחלום לעולם אחר.. הבכי שלך קורע אותי .. שובר
נסה לברוח לעולם אחר ,שם יהיה טוב יותר ויהיה אור .. ואמא לא תלך . ואז תכל לנשום.. ולצחוק ולשחק ולחייך ואמא תחבק חזק חזק...


כולכך הרבה שנאה עצמית
מתגעגעת אליך .. מתגעגעת להקיא בשבילך


בוכה בוכה בלב שלא יראו , כדי שלא ירגישו .. כדי שלא ירחמו .. שלא יכאבו יחד איתי
כדי שאסבול לבד .. ואתאבל לבד על האובדן שלי... בוכה לבד.. כי אין לי למי לבכות .. כי אני לא מאחלת לאף אחד לבכות כמוני ..
בוכה מכאב עמוק .. בוכה מגעגועים שלא עוזבים אותי
בוכה על זיכרונות שלא נשכחים ..
בוכה על זכרונות משמחים ..
בוכה על ילדות שלא תחזור..
בוכה מייאוש... בוכה מעצבות ...
בוכה מריקנות .. בוכה על מה שהיה ולא יחזור ..
בוכה על החיים שנהרסים ואני לא מונעת זאת...
בוכה מהמחשבות שלי .. בוכה על הרצונות שלי
בוכה על המעשים שלי .. בוכה על החיים שלי


כולכך חלשה , כולכך נטולת כוחות , כאב בכל מקום אפשרי בגוף , עייפות שאין לה קץ, מחשבות שלא מפסיקות להרעיש , בחילה .. בחילה עזה .. כבר 5 בבוקר , אין בי כוחות להחזיק את עצמי .. אני רק רוצה לישון .. רק לישון
7.2.2010