מישהו מכיר מקום טוב שאפשר למצוא בו אהבה?

 באמת שניסיתי לחפש אותה בהמון מקומות והמון אפשרויות והוצאתי עליה מלא כסף ועדין לא מצאתי. ניסיתי ללכת לכל סוגי הבתי קפה: המלוקקים שבהם כל אחד משחק אותה הכי אופנתי והכי מגניב, השכונתים שבהם כל אחד הוא הכי שאנטי וזורם שיש, ההמוניים שהם הכי גרועים שאליהם כולם הולכים כי כולם הולכים והשקטים שבהם או שיש זקנים או שריק וראיתי שם רק בנות שיושבות עם חברות שלהן או זוגות שכבר ביחד.

 ניסיתי ללכת למיליון ואחת מסיבות שבהן רב הבנות ממש שטחיות ולא בדיוק מחפשות חבר רציני ברובן הייתי צריך לשתות בשביל לשכוח בשביל מה הגעתי אליהן מלכתחילה ודי קשה להכיר מישהי במסיבה עם כל הרעש הזה והקטע הזה שרוב הבנות באות לשם בשביל לעלות לעצמן את האגו ולא בדיוק בשביל להכיר מישהו.

 גם עברתי את סצינת הפאבים ומה לעשות אני לא איזה ערס שיכול לבוא למישהי שהוא לא מכיר ולהגיד לה מול הפנים שהיא נראית לי מקסימה וממש הייתי רוצה להכיר אותה ואני חושב שיש סיכוי, אולי לא גבוהה אבל יש שנהיה מאושרים ביחד. ניסיתי לחפש אהבה בטיולים בכל הארץ עם פינגאן ואוהלים, אצל חברים בקיבוץ ובעיר, ידידות שיסדרו לי את  החברות הכי טובות שלהן, כל מיני הופעות של רוק וראגי ומה לא, כל מיני ירידים, בחוף הים, בשינקין, ברחוב, בסופר, בבלוקבסטר, בקניון, בקיוסק בשכונה בקיצור איפה לא חיפשתי את האהבה.

ובאמת שאני לא נראה רע ובאמת שאני לא בן-אדם טיפש

אז בטח אתם אומרים לעצמכם שאהבה לא צריך לחפש - היא תבוא לבד. אז בבקשה שמישהו יגיד לה שאני מחכה לה כבר הרבה זמן ואני לא ממש מאמין שהיא תדפוק לי על הדלת בחדר בזמן שאני כותב עליה במחשב ותקפוץ עלי.

הרבה אנשים מתעסקים באיפה אני יכול למצוא עבודה, איזה חולצה ללבוש ,מי זכה בכוכב נולד ובכמה ניצחה מכבי. אני מתעסק באהבה ולדעתי זה הדבר הכי חשוב בחיים אז למה שאני לא יקדיש לה אותם או לפחות חלק גדול מהם?בסך הכל זה היגיון פשוט

בגלל זה אני מבקש ממי שיודע, ראה או אולי שמע איפה אני יכול היום למצוא אהבה.