[ליצירה]
התחושות שהסתובבו לי בראש...
הרגשתי כאילו כל מילה קלעה למטרה אצלי, היתרגמה מיידית לחושים ולהכרה ולתת- הכרה.
היצירה הזו מעולה, ואני לא אדבר על האדם שכתב אותה (כי זה יהיה קצת לא חסר- פניות), ובכל זאת, אי אפשר להפריד בין היוצר ליצירה. מדהים ממש. מה שהעברת, מה שלא יהיה- עבר אצלי על בטוח, וכל כך חזק.
[ליצירה]
אוקיי, קראתי, וקראתי שוב, ובכל זאת פשוט לא הבנתי את הרגש שעומד מאחורי המילים.
ולמרות בורותי, יש לי הצעה או אולי בקשה.. אם את/ה מנגן על איזשהו כלי, נסה להביע רגשות שכאלו דרך המוזיקה! כמעט בכל הקריאה השנייה שלי חשבתי על זה שבטח אתה כותב מוזיקת פרוגרסיב.. (אם אתה לא עושה את זה כבר, יאללה למה אתה מחכה?? אתה יכול להוציא בטח נפלאות מזה...)
שיהיה יומטוב!
[ליצירה]
חשבתי, זהו הוא מת. אתה יודע כל הדם וזה, הוא התאבד מאהבה נכזבת, אבל אז הוא קם לתחיה וכמה שהוא איחל לה רע הוא כמהה אליה, והיא באה, אז יש סוף טוב לתיאור הפלסטי המאוד מאוד,
איך נגיד?
מבחיל?
זה לא לחם חוקי, אבל קראתי, עד הסוף, כי זה מוזר ומעניין (בגלל המוזר)
האמת? תהיתי לעצמי מה לקחת לפני שכתבת את זה
[ליצירה]
to to
זה חיבק אותי אתמול ב43:04
כשעליתי, לא יכלתי לחכות.
היא יצאה מן הכלום אל תוך הנשמה ולקחה איתה הנשימה.
כל ששמעתי לא היה קולה, צחוק, חהחהחה
גלים ~~~~ גלים ~~~~ גלים
[ליצירה]
לפני דקות ספורות קראתי קטע אחר שלך, ובחיי, את/ה מוזר/ה. אני משערת שתקבל/י זאת כמחמאה, הרי שבכתיבת קטעים כאלה לבטח הייתה זו מטרתך. להיות מוזר.
בכל אופן, את/ה הכי טוב/ה במה שאת/ה עושה. אולי כי אף אחד לא עושה את זה חוץ ממך, אבל מילא.
[ליצירה]
לפעמים מתחשק לי להיות עם ידיים עצומות, ולפתוח את החלון הגדול בסלון, ולהעיף את כל יצורי הזועמה האלה יחד עם השולחן עמוס האוכל, (שלחזירים יהיה מה לזלול גם כשהם יעופו) להעיף את הכל דרך החלון, והם יצרחו.
ואז יהיה שקט, והכל יהיה טוב
[ליצירה]
מקסים.
אני מתרפק על היצירה הזו שלך, מיקה. אני חושב שהיא אחת הטובות שלך ביותר. שימרת רגע מדהים של כמיהה למצב שלא אצליח לתאר במילים כמוך. את מדהימה, ואת כותבת מדהים. והיצירה הזו מעוררת בי התרגשות והבנה.
המשיכי, את חייבת.