[ליצירה]
קצת מוזר, כי במקור זו נבואת פורענות וכאן את הופכת את זה למשאלת לב..
בדרך כלל כאשר מוסיפים שיבוץ המטרה היא לקשר את התחושה מהפסוקים עם התחושה של השיר, וכאן זה בעיקר יוצר תחושה מבולבלת.
[ליצירה]
תגובה
ל-DAV D, תודה רבה,השיר אינו מולחן.
ולניצן ופרח,את צודקת בקשר לשקידה, במובנה הרע, אולם פרק לא' הוא נבואת נחמה.
שימי לב פסוק כז'-" והיה כאשר שקדתי עליהם לנתוש ולנתוץ ולהרס והאביד ולהרע כן אשקוד עליהם לבנות ולנטוע נאם אדני"..
ועל כן כתבתי "שקדת עלי-שוב". משום שה' שוקד תחילה על ההרס...אך לאחר מכן מגיעה השקידה המנחמת והטובה.
[ליצירה]
תגובה
ל-DAV D, תודה רבה,השיר אינו מולחן.
ולניצן ופרח,את צודקת בקשר לשקידה, במובנה הרע, אולם פרק לא' הוא נבואת נחמה.
שימי לב פסוק כז'-" והיה כאשר שקדתי עליהם לנתוש ולנתוץ ולהרס והאביד ולהרע כן אשקוד עליהם לבנות ולנטוע נאם אדני"..
ועל כן כתבתי "שקדת עלי-שוב". משום שה' שוקד תחילה על ההרס...אך לאחר מכן מגיעה השקידה המנחמת והטובה.
[ליצירה]
לו ידעת.
לו ידעתי אני
את סודך,אישוניך
שלך בוודאי אורים לעולמי-
עד.
אומר כשאדע ואדע?
ומי ידע אותך?
הלוא אולי זאת אני.-ברוכת
אילו כשרונות? אולם.-
(זאת אומר רק עבורך)
את אשר אותם
הברוכים,אם הינם בחובי. כזיק--
באישוניך הצוללים שתכליתם
בעבורי
כנראה
עצם קיומם.
ממני.