[ליצירה]
לא נכנסתי לקישור ולא אביע את דעתי על הרעיון עצמו של היצירה, אלא על הביצוע:
אם כבר מבצעים, לפחות שיהיה איכותי. לא לכתוב את הכיתוב בצורה כזו - ביד, בצייר, אלא בצורה יותר אומנותית וברורה - באמצעות תיבת טקסט או באמצעות כתב יד אמיתי סרוק.
נוסף לכך, צריך גם לדעת לשים את הטקסט במקום הנכון - לא "לזרוק" אותו בצורה עקומה במקום לא ברור בתמונה.
למשל ה"במבי שלג" נראה כמו ניסיון למרכז את הכתב, אבל עם סטייה שמאלה. זה נראה "לא כאן ולא שם" - אם כבר מרכוז אז עד הסוף, ואם סטיה - אז נראה לי שבתור שורה ראשונה בטקסט בעברית עדיף ליישר/לסטות לצד ימין.
אני בד"כ לא נוהגת להעביר ביקורת ובטח לא בצורה כזו חריפה, אבל הפעם זה מאד הפריע לי.
בהצלחה בפעם הבאה (:
[ליצירה]
שיח צריך להתנהל באותו מדיום.כתגובה מנותקת מהקונטקסט, היצירה הזאת חסרת כל ערך.
פרוטי, אם את רוצה להביע מחאה, תטרחי להציג על מה ואל מה את מתכוונת. למרות שיאיר היה כאן לעזרתך להביא את הקישור, אני חושבת שזה אמור להיות תפקיד שלך. ואם לא העיקר הייתי האומנות ולא המחאה, אני מצטרפת לנשמת.
[ליצירה]
לחתלתול ולשאר הגולשים:
במבי שלג מפרסמת באתר nrg מאמרים, ומאמרה האחרון השאיל את כותרתו לכיתוב שביצירה.
אני מעריך שאחרי קריאת מאמר זה (לפחות) אפשר יהיה להבין את היצירה.
הכתובת:
http://www.nrg.co.il/online/11/ART/888/680.html
ויש שם קישוריות למאמרים האחרים.
מכל מקום, אני לא מודיע פה על הזדהות עם אחד הצדדים בוויכוח הזה.