15.12.2008

לכבוד: מר. מ.ג.י.ר.ה

מר מ.ג.י.ר.ה היקר!

שלום לך.
שמי הוא לנה.
אני לומדת בחטיבת הביינים ומנסה להתמודד איתה.
אני ילדה ממוצעת, קצט רחבה ומאד גבוה.
אני בת 12 .
אוקי אז אני לא הכי "מקובלת" אבל יש לי חברים.
נתחיל עם משהו שקרה היום: שלי, חברה טובה שלי לשעבר, נסחפה למכות עם ילד מהשיכבה הישנה שלי, מבית הספר היסודי.
הילד- נוה התגרה בשלי, ועם להגיד את האמת, למרות שאני מנסה שלא לשים לב למה שקורה איתה, אני הייתי מגיבה אותו הדבר.
טוב לא בדיוק- הייתי מסתתרת בשירותים ובוכה.
אבל בקשר לזה שאני מנסה שלא לשים לב אל שלי- יש לי סיבה וזאת סיבה טובה!
הייה לנו ריב- אני אפילו לא יודעת למה- אבל היא כועסת אלי.
היא שלחה כל מיני דברים- לא נעימים במיוחד- לשוקס שלי ולמסנג'ר.
אחרי זה אני אפילו לא רוצה לחשוב על לסלוח לה!
דיברתי עם קרובה-רחוקה שלי שהיא גם בת 12 על זה, היא גרה בקרית חיים, והיא אימה על שלי שעם היא טיתפל אלי עוד פעם אחת- היא תביא עליה את כל השכונה שלה.
עם להגיד את האמת- אני לא מצטערת על זה שרבתי עם שלי- היא לא החברה ה"מושלמת"-היא הדליקה את הפלאפון שלי באמצע שיעור- היא כמעט קרעה את ספר הערבית שלי והיא כל הזמן לקחה לי את הדברים בלי להחזיר.
היא גם כול הזמן ירדה עלי.
ואם כל זה - אני עדין קצט מתגעגעת אליה...
משהו אחר- ז'ול וורן- סופר טוב!
לקחתי ספר שלו- שנתיים על אי בודד- מהספריה שליד בית הספר שלי, ולא יכולתי להפסיק לקרוא עד שסיימתי את הספר-זה אחד הספרים הטובים שקראתי- אני ממליצה עליו בחום!
וכמו לכל מתבגרת יש לי "קראש" על בחור מהכיתה שלי- הוא נחמד, הוא חמוד והעיינים שלו! פשוט חלומי!
חברה שלי - עדן- רוצה לשדח לי אותו- אבל אני מתביישת!
אם הוא לא מחבב אותי?-אני ידידה שלו-אם זה יהרוס את הידידות שלנו?-אני פשוט לא יודעת מה לעשות!
תודה על האוזן הקשבת.
תשמע ממני מחר.
ממני: -לנה