"שוב הגיע המוזר" רפרף במחשבתה של שרית כשהוא נכנס,הוא עבד כאן כבר יומיים,ביום הראשון הוא איכשהו סקרן את כולם במבט החודר שלו בשלווה המדהימה שלו אולם לאחר שתי משמרות איתו כולם דומה גיבשו עליו אחת משתי דעות או שהוא גאון מטורף ומופנם או אולי סתם בחור סתום.גם בלה הסתכלה עליו באותו רגע הוא עבר ליד השולחן שבו ישבו כל המלצרים זרק שלום שכוון כאילו אל כד המים שבמרכז השולחן וחייך את החיוך היחיד שכנראה ידע לחייך חיוך יפהפה ,השפתיים עולות לעבר הלחיים בסימטריה מושלמת והעיניים מתכווצות כאילו היה כלב שטפחו לו על ראשו ,אולם המשונה היה שהחיוך הזה נפסק באחת ,בום,והוא חוזר לארשת הפנים המעניינת/מטומטמת שלו. אף על פי כן ולמרות העובדה שהיה בחור חמוד ועזר לכולם יוני שנא אותו ,אתמול, ללא כל סיבה, ראש הכרוב הזה שהתנהג אליו יפה ובכבוד פתאום התפרץ עליו בשצף קצף של מילים שכאילו לוקחו מן המילוןהביך אותו ליד כולם ועל מה ?ללא סיבה ,אף נדמה היה ליוני שהוא אפילו לא כעס ,שפת הגוף שלו לא אמרה כלום לעזאזל, רק גבותיו שכווצו כלפי מטה ,וקולו שהורם אך מעט מעל לווליום הרגיל של קולו. המוזמנים החלו להכנס אל הבר העשיר שהוכן בחוץ,בינתיים אין למלצרים מה לעשות ,כולם נדחקו לאיזו פינה ,הרחק מהמלצר הראשי,מכרסמים ממטעמי הבר ומפטפטים, אף הוא נדחק לשם ,גומע לימונדה כוס אחרי כוס ואז עומד ובוהה חושב אולי ,או מסתכל על האנשים שבבר, בעל האולם ,כפי ששמו כבר כולם לב היה מציץ לעברו פעמים,בוחן כל דבר שהוא עושה ,אך לא מעיר לא כמו לשאר. אתמול ,נזכר יורי, דיברתי איתו על החטא ועונשו ,הוא בא ושאל אותי איזו משמעות יש לשם רסקולניקוב ברוסית,מכאן החלה שיחה מוזרה, ברור היה שהוא קרא את הספר ,אף היה מאוד אינטלקטואל,אולם הוא דיבר איתי במעין חד שיח ,היה פולט משפט, שומע אותי ואז מהנהן בראשו או מחייך (באקראיות, כאילו הטיל מטבע להחליט איך יגיבו פניו),ואז היה מחזיר תשובה שאינה קשורה בדבר עם מה שאמרתי או שהיא אשרור סתמי של מה שאמרתי "כן כן" או "נכון" טוב זמן להכנס לאולם ולהניח סלטים על השולחנות מהי המהומה הזאת שם, צעקות,אנשים רצים ומצטופפים ,"תקראו לרופא" ,"תתקשרו לאמבולנס" ,"יש עזרה ראשונה באולם?" מה קרה? החליק אומרים כולם ,נפל מהמדרגות אמרה דניס ,מאחוריו הייתי. אולם לפתע שקט , האנשים שהצטופפו סביבו נדמו כאילו נאלם קולם ,יורי ניגש וחשכו עיניו, הרי זה המלצר החדש היה מוטל שם בתחתית המדרגות ,וגופו מפורק לשני חלקים אולם הוא לא היה בשר ודם מבפנים הייתה איזו מתכת שציפתה את צידו הפנימי של גופו הכל שם היה חלול יורי ניגש הציץ אל תוך הגוף החלול בתוכו היו כל מיני מכשירים מוזרים ואפילו רשמקול משוכלל ומשלחץ עליו החל בוקע קול שסיפר במשפטים קצרים על ספרות ימי הביניים פאניקה אחזה בכולם סליחה ,סליחה רבותי צווח אדם עם שיער מדובלל שחיוך נבוך על פניו ,אני יכול להסביר הכל,בעל האולם כאן הזמין מאיתנו חברת LEGO את הרובו-מלצר החדש ,ואילו אנו שלחנו בטעות את הרובו-ספרן אליכם ואת הרובו-מלצר לאוניברסיטת חיפה,תארו לכם הם היו ממש נבוכים כשהוא התחיל לדבר איתם שם על מנות ראשונות וקינוחים אולם כל זה שטויות הנה הרובו מלצר כבר החל בעבודה, ואכן הופיע פתאום בחור מתולתל בעל הבעה משועשעת משהו,מחזיק בידו האחת מגש מלש במגדל של סלטים ובשנייה 20 בקבוקי בירה, כולם היו עדיין נבוכים, האדם מחברת LEGO שוב דיבר אל תדאגו הוא יהיה הרבה יותר נחמד וזהיר(יש לו אחריות ל-5 שנים),שתלנו בו גם כמה מערכונים של הגששים,למה שלא תספר לנו איזה בדיחה הא?,והבחור המתולתל גיחך לו "דייג אוהב דגים" הוא התחיל, הוא חיקה את שייקה מהגששים בצורה כמעט מדוייקת לאחר חצי מערכון כולם חשו הקלה והפאניקה הילדותית שמקודם נשכחה. זמן למנה הראשונה ,בתיאבון.