ג´ו פתח את המיני בר בתנופה, "אוולין יקירה, אני בא מייד" הוציא בירה קרה, ואץ לסיפון העליון, שם השתרע בבגד י-ם, על מגבת, משתזף להנאתו, ושותה בירה מכוס גבוהה....

מגדל פיקוח מטיסה TGD1178/B היכון להמראה, מסלול ירוק, מסלול ירוק, רות.....

קראש! פרה נפלה על ג´ו ריסקה את הסיפון העליון ונחתה בג´אקוזי בקול ספלאש/קראק/בוום/אוווווצ´ חזק....

תגיד אל...

מה בוב?

הנורה הזאת צריכה להיות דלוקה?

איזה נורה?

זאת הירוקה.... הקטנה

שיט, הדלת פתוחה לך תסגור אותה בוב...

 

ג´ו נהרג במקום, הביטוח כיסה את המסוק שלקח אותו חזרה אל חוף הבהאמס, ואפילו את המטוס שיטיס אותו חזרה לעירה הקטנה בטקסס.....

אוולין הייתה שבורה לחלוטין, אבל האח בילי בוי הכומר של הכנסיה הקטנה שלהם, ניחם אותה במהרה, אוולין, הא-ל לקח אותו אליו! כן, חשבה אוולין, ולא סתם, בזימון אישי, בדואר רשום, אחרי הכל זה היה מרשים מאוד, מה הסיכוי שזה יקרה? שמטוס ישכח לסגור את הדלת יטוס מעל האוקיאנוס האטלנטי וינחית פרה על יאכטה בגודל של30X7 ????? בריאת העולם כבר יותר סבירה!! אבל את זה כמובן היא לא אמרה לכומר.....

המצבה הייתה מאוד מרשימה,  "כאן נטמן ג´וסף ריצ´רד וילקס אשר נאסף אל אלוקיו והוא בן 56 שנה" ההלוויה הייתה רבת רושם, עשרו של ג´ו רכילות קבועה במחוז בעיקר בעיתות יובש ברכילות טרייה, ומיכוון שזה היה מחוז צדדי בטקסס תמיד היה יובש ברכילות טרייה, או לפחות כמעיט תמיד.

מצב הרכילות מעולם לא היה טוב יותר מאשר בתקופת הגעתה של קמברוליה פלאביוסינה סנורקה אבישג משה למחוז, אשה עטופה בסחבות סגולות, עשרות צמידים, וכל חפץ פלאסטיק אחר שהיה בו נקב..... היא הייתה רשרוש מהלך, ואף אחד לא ראה בעין יפה את ישיבתה במחוז, אך לאחר שניבאה בדיוק מתי סוס ההרבעה הענק של ג´ארלד טראלטסון ימות (הסוס היפה במחוז ואני מתערב על 20 כנגד 1 לשא היה סוס גזעי ממנו בטקסס כולה , אם היה אל תקראו לי ג´ארלד) התחילו להתייחס אליה ביראה, לאחר סדרת נבואות מזהירה, התחילו הבריות להתייחס אליה ביתר כובד ראש, חוץ מהכומר שכמובן תבע לשרוף אותה על המוקד (ואם היא לא מכשפה זה מגיע לה רק אל הסחבות הסגולות האלו, אף אחד שיש לו כוונות טובות לא הולך עם כאלו סחבות, אף אחד בכתבי הקודש לא הלך ככה ואם להם לא היו כוונות טובות אני לא יודע למי היו, זה מה שאני אומר)

יומיים אח"כ אוואלין הלכה לקבר רק לשים עליו קצת פרחים, היא לא שמה לב לדמות שעמדה רכונת ראש מאחורי הקבר, שלום לך אלמנתו של האיש אשר ניסה להימלט מגורלו, אמרה אמרה הדמות, בקול רך ומנאפף מעט, אוהו! חי ראשי, לא שמתי לב שאת פה.... אוהו קמברוליה! באת לעלוץ שוב על כושרך הנבואי? את רצחת את ג´ו!

ג´ו היה למשל ולשנינה במחוז, הוא באמת האמין בכוחותיה של קמברוליה, "אני לא מבין בכוחות טהרה וטומאה, בטח לא כמו האח בילי, ואני גם לא שם קצוץ, האשה הזאת יודעת על מה היא מדברת, היא ידעה בדיוק מתי הסוס ההוא ימות והוא לא הראה שום סימני התפגרות קודם לכן, זה מה שאני אומר" 

אבל זה הגיע לשיא שאפילו ג´ו לא היה יכול לסבול, או לפחות בפומבי, יום אחד במסיבת צלי, אחרי יוים מעייף שכךך בירה, סטייק, ירי, בליארד, והרבה משחקי פוקר ב20 דולר לסיבוב, נגשה אליו קמברוליה ואמרה: "הקשב לי מר ג´ו וילקס, יום אחד בן בקר יהרוג אותך! לא תהיה לך הזדמנות להינצל" גו´ צחק בקול רם, "אני?" אותי?! לכי תנבאי לג´ארלד על הסוסים שלו טוב?"

"אותו שבוע ג´ו מכר את כל עדרי הבקר שלו קנה יאכטה והפליג לים........"

 

ג´ו פתח את דלת המיני בר בתנופה, אוולין יקירה! אני בא מייד....