האם אתה זוכר את המקומות בהם חייך השתנו? האם אתה עדייו זוכר את הזמן המדויק בהם הכול פתאום היה אחר? רגעים קטנים תמיד גדלים בזיכרון ורק החלומות תמיד גדולים וקטנים במציאות סיפרו לך שיש אור גדול בסוף ואתה מסנוור הולך אחריו יושב מול הים רואה אנשים חולפים מי מהם מחליף אותך במקום בו לא הצלחת? אתה אוהב נשים, או שונא אותן? הן עוברות מול העיניים ואתה לא יודע יכול לצחוק ואז לשבור איזו כוס אתה זוכר את הדמיון שלך כמה הוא השאיר לך מעצמו במציאות? אתה יכול להגיד את הדברים הנכונים ואז להתחרט קריירה גדולה מטוסים ובתי מלון דירה ענקית מול הפארק חרטות על רגעים קטנים שאבדו במשך הזמן אתה מסוגל להיזכר איפה ההייתה לפני שהכול התחיל? או ברגע שנודע לך שהחיים משתנים? לקחת איתך ספר הוראות, חגורת הצל? מדריך לחיים הטובים מאיזה מורה כת? מצטער אף פעם לא האמנתי באהבה בטח לא בסרטים, שמוכרים חלומות ולא נותנים זיכוי לכישלון יש זמן לעיתים הוא נע במעגלים ואתה רוצה לצאת החוצה לראות את שאר הדרכים והרגש? הוא לא חלק מכול זה הכסף הוא המנהל ואתה רק פקיד שחולם להיות מישהו אחר אולי רקדן אולי עובר אורח שרוצה לדעת כמה זול זה יכול להיות למכור ולקנות בלי הכרה ספות יקרות, שידה יהלומים ובגדי מעצבים האם אתה זוכר מה היה לך קודם? עומד מול המראה בוחן אם זה אתה, או מישהו אחר ששמו במקומך מרטיב את הפנים עייפות נראית היטב מתחת לעיניים אתה רטוב מזיעה מרוץ מטורף אל ההחלטה הנכונה זו שדקה אחרי תשכיח ממך איך היית קודם לכן מסכה אחת ירדה והשנייה מתכוננת עכשיו אתה מפחד? מהאור הגדול שמוסט לכיוון שלך אנשים עוברים מביטים וממשיכים הלאה כול אחד היה רוצה להיות אתה רק אתה לפעמים שוכח, ובודק את האופציה להתחלף תמורת מציאות אחת תיתן אלף חלומות לו רק ידעת איך לפתור אותם אתה זוכר את הרגע שחלמת, וגילית שהגעת לסוף?