[ליצירה]
אולי לא כותבים מה שאנשים רוצים לקרוא, החשד שלי הוא שמה שקוראים משפיע עלינו. ולכן, אם משוטטים באתר מעבר לשעות שהמשטרה מרשה, מתחילים לאט לאט לכתוב כמו
שכותבים
כאן,
וגרוע מכך, להיתפס לדימויים שרווחים כאן.
ואפילו להתאים את עצמנו, לא במודע לתכנים.
כי קראנו יותר מדי דברים כאלה, והפנמנו יותר מדי.
ילדים, הזהרו מ"צורה"!
[ליצירה]
אוה, זה גדול, וחמוד. אני ממש מסכימה.
לפני שנכנסתי לאתר הייתי כותבת באמת כמו שאני מרגישה, ואחר כך פתאום תפסתי את עצמי חושבת תוך כדי כתיבה על "מה תהיינה התגובות", ומוסיפה כל מיני דברים שלא באמת היו "אני" ומורידה דברים שהיו חשובים לי כי הם יקלקלו את ערכו ה"ספרותי" של השיר, וזה עצבן אותי נורא. אני משתדלת לא לעשות את זה, אבל ברור לי שאני לא היחידה שזה קשה לה.
[ליצירה]
:-)
ענק.
לשנן ולפעול לפי ההוראות...
טוב לא ממש,אבל זה בהחלט מתאים להרבה מהיצירות שמסתובבות פה,וגם אני נופלת בקטגוריה...
וואי,צריך להתחיל לחשוב איך להיות יותר מקוריים...
[ליצירה]
אני לא חושבת שאנשים כותבים בהתאם למה שאחרים אוהבים לקרוא, אולי זה הפוך ואנשים אוהבים לקרוא, מה שאחרים כותבים. והם מזדהים, כואבים את אותו כאב ולעיתים (אם היוצר מוכשר ובן מזל), רק לפעמים, מעריכים גם את צורת הכתיבה ואת העובדה כי מדובר בכשרון אמיתי- ראוי לציון ועידוד.
עם זאת, זה נכון כי יש מספר יצירות שמלציות המעוררות תגובות מתבקשות, אינן מחדשות ואינן מפתיעות, לשום כיוון. ועדיין, כנראה שיוצרם הרגיש, כי הן ראויות להשמע והוקל עליו והוטב לו, מעצם כתיבתם ושיתוף אחרים בהן.
דבריך מנוסחים יפה ומעלים חיוך.
המון אושר!
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount