[ליצירה]
אני מבין מה אתה אומר, וזה חבל מאד, כל זה. בפעם הראשונה שביקרתי פה שמחתי שיש כזה מקום, לא כמו במה חדשה או ביכורים. ועכשיו הרבה יותר קשה למצוא את ההבדלים.
חשבת פעם למה זה קרה?
(יש משהו לא מובן בבדיחות פרטיות שמפורסמות ברבים).
[ליצירה]
* (בעצם, ** גם על המשקל והחריזה.)
דברים משתנים, אנשים באים והולכים, וגם הארץ, בימינו, לא לעולם עומדת, והטעות לעולם חוזרת, וככה זה. אל תתבכיין, זה לא יעזור.
אני מצמחת תלתלים כדי להצליח,
אולי ילטפו גם אותי, במשיב הרוח.
[ליצירה]
[ליצירה]
<מנערת אבק מעל דף היוצר שלי..>
אני איתך באמירה. החוסר בצנזורה באתר גרם לקליקה איכותית להפוך למועדון "כל-היודע-לומר-חרוז-תפוז". יכולה להעיד על עצמי שזו הסיבה שהפסקתי להתארח כאן.
[ליצירה]
כחדשה במערכת, ובעניין פרסום יצירות בכלל, לא הצלחתי להתחבר לדברייך, אף על פי שהרגשתי שיש בהם מן האמת. ובקשר לשיר- החרוזים, המילים, המבנה והכל נתן לי משהו טוב, ועם זאת מר, לכתוב.
[ליצירה]
וולאק אחי:))
אין לי מושג מה הולך בביכורים ובמה חדשה,
ואמת שאני נכנס פה רק מדי פעם לגלות אם אחד מהותיקים פרסם משהו חדש...
נו נו..
הצעירים של ימיינו :)
זוכר מה עשינו במלחמת ששת הימים?
אבל אוסיף שמרגיש אני שמרוב שכולם כבר כותבים - כל אחד מוציא ספר או שיר ומזמורים עם לחן... ערך המילה הכתובה ירד .. וכל קימוט רגש או הוויה חולפת הופכים למילים מילים... גיבובים יותר יפים או פחות יפים... מוציא ממני את החשק ואת המשמעות מהכתיבה... (ואולי זה גם מראה לעצמי)
שיהיה לכולנו לבריאות.
(וכדאי לקרוא את המאמר של הרב עדין שטיינזלץ בנוגע לאומנות פוסט מודרנית...איפה מופיע? הממ.. לבקש אולי ממשהו מישיבת תקוע, זה מופיע שם במאמרים על המחשב)