[ליצירה]
מצא חן בעיני הדימוי ואני חושבת שאפשר להמשיך איתו טוב.
כמה דברים:
סימני הפיסוק יצאו הפוך. תכתבי את הטקסט בוורד רגיל, יישרי לימין ותעשי העתק-הדבק כדי שכל הפסיקים יצאו במקומות הנכונים.
יש משפטים מסורבלים מבחינה תחבירית - קשר לסביבה אין, לדוגמה, אולי נשמע מליצי, אבל אין לזה משמעות שונה מהכתיבה הרגילה. הפתיחה - בתוך עולם שהוא בנוי כבר - המילה "שהוא" מיותרת, כנ"ל לגבי השורה הבאה. את חוזרת הרבה על הרעיון של האקווריום וזה לאו דווקא רע, אבל מה שאת מנסה לעשות זה להעביר תחושה של ניתוק ואטימות ובזה התמדת דווקא פחות. הייתי מציע לצמצם את החזרה על שם הרעיון ולהשקיע יותר ברעיון עצמו. ושווה לתת כותרת.
ושוב - אהבתי את הרעיון, הכתיבה זורמת. תמשיכי.
[ליצירה]
אם אפשר להתייחס לתוכן.........
בן אדם יכול להתיידד עם עצמו ולהכיר את עצמו גם בתוך האקווריום, ולאט לאט לחוש פחות זרות, לפחות עם עצמו.
ואז אפשר לצאת..
[ליצירה]
הדס
תודה על כל העצות והערות. אני יקח לתשומת ליבי. לפני שנרשמתי לאתר התלבטתי כמה חודשים. פחדתי מתגובות, לגלות שאין ממש טעם למה שאני עושה. אבל עכשיו זה לא נראה לי נורא קצת ביקורת.באמת שזה עזר לי ואני יוכל להשתמש במה שאמרת.
[ליצירה]
הדס
תודה על כל העצות והערות. אני יקח לתשומת ליבי. לפני שנרשמתי לאתר התלבטתי כמה חודשים. פחדתי מתגובות, לגלות שאין ממש טעם למה שאני עושה. אבל עכשיו זה לא נראה לי נורא קצת ביקורת.באמת שזה עזר לי ואני יוכל להשתמש במה שאמרת.